poniedziałek, 9 marca 2015

Yuki Shiroi - profil wilczycy

Imię: Yuki Shiroi [jap. Biały Śnieg]
Płeć: Samica
Wiek: 3 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Wojowniczka
Głos: Icon For Hire [Ariel]
Cechy charakteru: Jest to wadera inna niż wszystkie. Jej zachowanie nie zmienia się nawet jeżeli kogoś lubi. Zawsze będzie podejrzliwa, zimna i nieufna wobec innych. Boi się zmian i w pewnym sensie świata który ją otacza. Nie chce zawierać nowych znajomości i bardzo ciężko zdobyć jej zaufanie. Jest typem samotnika i samodzielnej wadery. Posiada też inne cechy, lecz ukrywa je głęboko w sobie. 
Cechy fizyczne Dysponuje dobrą sprawnością fizyczną. Umie wykorzystać otaczające ją otoczenie na niekorzyść wroga. Świetnie radzi sobie z bronią. Siła nie jest mocną stroną Yuki, co nie oznacza, że jest słaba. Bardzo szybko biega, zarówno po pustynnych piaskach, jak i błocie.
Znak szczególny: Yuki posiada dosyć nietypowe, srebrne umaszczenie połyskujące w świetle księżyca. Oczy wadery przyjmują głęboki odcień niebieskiego, które nie można konkretnie określić. Można za to stwierdzić, że jej wzrok jest niezwykle chłodny, a jednocześnie tajemniczy. 
Słaby punkt: Stała się dosyć podatna na obrażenie, w wyniku ran doznanych na wojnie.
Boi się: Utraty rodziny, zakochania się ze wzajemnością i wielu innych rzeczy
Waga: 40 kilogramów
Wzrost: 68 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Prędzej świnie zaczną latać niż znajdzie sobie przyjaciela
Kraj pochodzenia: Azja, Japonia, wyspa Hokkaido
Lubi: Samotność, chłód, noc
Nie lubi: Upartości, natarczywości, wojen, rozlewu krwi, niepotrzebnych kłótni

art by Ruhje on dA
Żywioł: Lód
Moce: [7/20]  Telepatia. Lodowe sople ciskane spod jej pazurów. Zamrażanie za pomocą dotyku. Posiada niebezpieczny lodowy oddech, którym potrafi ochłodzić nieźle temperaturę. Może wykazać się umiejętnością przywołania śnieżycy. Umie wytworzyć szron, który jak koronka pokrywa jakiś przedmiot. Zmienia przedmioty wokół siebie w lód, a ostatnio rzadko udaje się jej to kontrolować.
Partner/ka: Niegdyś udało się jej pokochać, Lonely'ego - basior o sercu chłodnym jak lód. Niestety przez przeciwności losu nie udało mu się jej wyznać uczuć wobec niego. Jak na razie liczy na to, że się nie zakocha, a jeżeli już to bez wzajemności.
Rodzice: Alone - przybrana matka, którą kocha ponad życie. Jej rodzice zginęli jakiś czas temu, leczo ona woli o nich zapomnieć.
Potomstwo: Nie czuje, że będzie dobrą matką, lecz może zmieni zdanie.
Inna rodzina: Levi - przybrany brat, Nira - przybrana ciocia, Music - przybrany wujek

art by Ruhje on dA
Data dołączenia: 23 listopad 2014
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 900.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 3
PD: | Ogólnie: 300 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 300
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Jaskinia: numer 12
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia:  Urodziłam się w Japonii - Kraju Kwitnącej Wiśni, która zupełnie do mnie nie pasowało, jeżeli weźmie się pod uwagę mój charakter. Jako szczeniak wiele przeszłam. Gdy znalazła mnie Alone, dała mi zasmakować choć trochę mojego dzieciństwa. Po osiągnięciu dorosłego wieku, udałam się na wojnę. Widziałam wiele strasznych rzeczy i do dzisiaj nie mogę wymazać ich z pamięci. Przez czysty przypadek wszyscy myśleli, że zginęłam na wojnie, a tak naprawdę zostałam pojmana. Udało mi się wydostać z więzienia po paru tygodniach. Gdy trafiłam z powrotem do mojego ukochanego domu, odkryłam, że basior, którego darzyłam uczucie, opuścił na zawsze watahę. Powodem tego była potrzeba samotności. Jednak spotkało mnie też miłe zaskoczenie, gdyż zyskałam młodszego brata, Levi'ego. Wiedziałam, że pokocham go równie mocno co Alone. 
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: Karoluna | email: yukimakirigaya@gmail.com |

art by Ruhje on dA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!