sobota, 21 marca 2015

Od Patton'a - C.D. opowiadania Cloi ''Łąka''

Spojrzałem na nią. Musiałem się pogodzić z tym, że już wszyscy wiedzą o moich poczynaniach w świecie demonów... Wiedziałem, że nikt nie powinien mi ufać w stu procentach, w każdej chwili prawdziwy ja może się odezwać.
 - I tak i nie. - Powiedziałem.
 - To znaczy? Oświeć mnie, bo nie rozumiem. - Odpowiedziała. W jej oczach dostrzegłem zagubienie. Mówiąc szczerze, sam byłem zagubiony.
- Gdy nie jestem demonem, możesz mi ufać. Ale wiedz, że prawdziwy ja regeneruje siły i niedługo nie będę w stanie go dalej powstrzymywać. - Rzekłem.
 - I co wtedy zrobisz? - Zapytała.
 - Pewnie odejdę... - Odpowiedziałem, spoglądając w niebo
 - Jak to? I gdzie będziesz? - Pytała.
 - Wrócę do swojego domu, do piekła. - Odparłem.
 - Mieszkałeś w piekle? - Spytała zaciekawiona.
 - Nieważne. - Uciąłem temat. - I tak wiesz za dużo.
 - No niech będzie... - Westchnęła.
 - Cloi... a ja mogę ci ufać? - Zapytałem, mrużąc oczy.
 - Nie rozumiem ani twej miny, ani pytania. - Odpowiedziała.
 - Widzisz... Jak na wilka z tej watahy, wiesz bardzo dużo na mój temat. Mam nadzieję, że mogę ci zaufać, i że tego nie wygadasz. W przeciwnym razie będę musiał zabić ciebie i inne wilki, które będą o tym wiedzieć.
 
< Cloi? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!