sobota, 21 marca 2015

Verda - profil wilczycy


autor nieznany
Imię: Verda
Płeć: Samica
Wiek: 2 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Atakująca
Głos: Brak
***
Cechy charakteru: Zwykle pogodna i towarzyska. Jednak to również zabójcza łowczyni. Nocą woli być sama, a szczególnie podczas pełni. Jest wtedy nieprzewidywalna. Powodem tego są jej przeżycia...
Cechy fizyczne: Dobrze pływa i szybko biega.
Znak szczególny: Szara sierść z niebieskimi znakami
Słaby punkt: Znaki, które łączą ją z wodą
Boi się: Panicznie boi się ognia
Waga: 32 kilogramy
Wzrost: 65 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Szuka...
Kraj pochodzenia: Europa, Polska, Puszcza Białowieska
Lubi: Pływanie, deszcz, polowania
Nie lubi: Pełnia, ogień
***
Żywioł: Woda
Moce: [5/20] Telepatia, kontrolowanie wody, wir wodny, tsunami, sztorm
Partner/ka: Zakochana w Zacku, ale on jej nie pokocha
Rodzice: Porzuciła ich
Potomstwo: Nie ma
Inna rodzina: Brak
***
Data dołączenia: 21 marzec 2015
Krwawe Pioruny: 300.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 1
PD: | Ogólnie: 150 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 150
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Opowiadania
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Urodziłam się w Puszczy Białowieskiej. Byłam zwyczajnym wilkiem. Gdy miałam zaledwie 3 miesiące w lesie wybuchł pożar. Nie zdołałam uciec i zostałam w jaskini otoczona ogniem. Rozpaczliwie nawoływałam matkę, ale ona nie odpowiadała. Ogień wdarł się do legowiska i dotkliwe mnie poparzył. Zostałam uratowana przez dziwnego wilka. Był biały, a na sierści miał niebieskie znaki. Pobiegła za nim, aż do rzeki. Ale jego tam nie było. Jednak, gdy przejrzałam się w tafli wody zauważyłam, że i ja mam owe znaki. Gdy moja rodzina mnie zobaczyła, wygnała mnie z puszczy. Błąkałam się po świecie ucząc polowania i mocy. W końcu znalazłam tą watahę. Pomógł mi ów wilk, który mnie uratował. 
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: Lilia69 |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!