poniedziałek, 23 marca 2015

Bwana ra Roho - profil wilka

Imię: Bwana ra Roho (Władca duchów), ale mów mu Roho.
Płeć: Samiec
Wiek: 3 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Wartownik
Głos: Calvin Harris
Cechy charakteru: Z wyglądu nie jest potulny. Szczerze charakterek to on ma dość zawadiacki. Nie jest jednak miłośnikiem walk. To "władca duchów". Jest spokojny, poważny i zdyscyplinowany. Łączy się ze światem duchów za pomocą medalionu Nafsi Medali.
Cechy fizyczneJest dość sliny, lecz dla niego ważniejszy jest umysł. Nie najlepiej znosi długie dystanse. Jest bardzo zwinny i potrafi wspinac się na drzewa.
Znak szczególny: Ciemne futro, miejscami białe, czerwone znaki na boku i oczy.
Słaby punkt: Punkt na środku głowy
Boi się: Roho Ya Giza
Waga: 70 kilogramów
Wzrost: 80 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Poza watahą
Kraj pochodzenia: Afryka, Kenia
Lubi: Spokój, równowagę, samotność.
Nie lubi: Walki, wojen
***
Żywioł: Magia
Moce: [5/20] Telepatia, łączenie się z duszami zmarłych i żywych, kontrolowanie Duchów Światła, czytanie w myślach Roho Ya Giza, tworzenie przedmiotów z "Energii Roho".
Partner/ka: Miłość to przeciwieństwo spokoju... A to dla niego najważniejsze.
Rodzice: Nie ma
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Duchy...
***
Data dołączenia: 23 marzec 2015
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 300.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 1
PD: | Ogólnie: 150 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 150
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Jaskinia: numer 27
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia:  Nazywany byłem w swojej wiosce Władcą duchów, gdyż w noc moich narodzin dwa duchy - Roho wa Mwanga i Roho Ya Giza wróciły na Ziemię. Rozpoczęła się walka. Wilki zamieszkujące tę wioskę wiedziały, że minęło 10000 lat od ostatniej. Miało sie wydać, czy na Ziemi zapanuje pokój, czy mrok przejmie kontrolę na kolejne 10 tysiącleci. Jednak jej zaprzestałem. Byłem jeszcze ślepy, ale i tak pogodziłem dwa największe duchy. Duchy Światła zostały moimi zwolennikami, a Mroku wrogami. Gdy skończyłem 2 lata wyruszyłem w świat i dotarłem tu.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: Queen | 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!