sobota, 21 marca 2015

Bellatriks - profil wilczycy


autor nieznany
Imię: Bellatriks (możesz mówić Bella, jeśli musisz )
Płeć: Samica
Wiek: 2 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Morderca powietrzny
Głos: Brak
***
Cechy charakteru: Silna, waleczna, stanowcza i wytrwała. Zawsze dąży do zamierzonego celu. Potrafi być uczciwa i pomocna, ale tylko w wyjątkowych sytuacjach. Zwykle wykazuje się sprytem i inteligencją, nie zawsze gra fair. Niezbyt miła dla innych wilków, nie ufa nikomu, oprócz swojego najlepszego przyjaciela - ogromnego węża, który wszędzie za nią chodzi, pomaga jej w polowaniu i broni przed wrogami. Najważniejszy jest dla niej honor, woli umrzeć niż go stracić. Już kilka razy próbowała się zabić, ale jakoś nigdy się to jej nie udało. Jest dość wrażliwa, ale nie okazuje tego, potrafi doskonale ukrywać swoje uczucia (podczas śmierci rodziców nie uroniła ani jednej łzy, choć bardzo ich kochała). W chwilach słabości nie panuje nad sobą i jest nie do zatrzymania. Choć to dziwne to nigdy nie używa swoich skrzydeł.
Cechy fizyczne: Dość ładna, smukła, średniej wielkości wadera. Ma puszyste czarno-fioletowe futro. Nie da się nie zauważyć jej wielkich nietoperzych skrzydeł, zakończonych ostrymi szponami. Ma bardzo mocne łapy i świetny refleks. Wokół niej roztacza się dziwna, ciemna aura. Cechuje ją podejrzliwe i przenikliwe spojrzenie jasnych oczu.
Znak szczególny: Ma wiele jasnych, fioletowych plam, które świecą w ciemności.
Słaby punkt: Ma wielką bliznę na szyi, która cały czas ją boli. Cudem przeżyła zabójczy cios, ale promień wroga był zatruty, przez co często z blizny leje się krew.
Boi się: Ma lęk wysokości, przez co nie potrafi latać, pomimo wielkich, mocnych skrzydeł.
Waga: 35 kilogramy
Wzrost: 70 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Jeszcze nie ma
Kraj pochodzenia: Eurazja, Rosja
Lubi: Noc, ciemność, węże
Nie lubi: Słońca, ognia, feniksów
***
Żywioł: Mrok
Moce: [5/20] Telepatia, niewidzialność, latanie, zmiana w węża, gdy jest wściekła może doprowadzić do zaćmienia słońca 
Partner/ka: Na razie nie szuka
Rodzice: Zabici
Potomstwo: Nie ma
Inna rodzina: Brak
***
Data dołączenia: 21 marzec 2015
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 300.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 1
PD: | Ogólnie: 150 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 150
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Opowiadania
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Byłam następcą Alfy Watahy Złotej Róży, ale pewnego dnia doszło do krwawej wojny. Moja wataha przegrała i wszyscy oprócz mnie zginęli. Uratowało mnie to, że wyglądałam jak martwa, gdy padłam nieprzytomna (pozostało mi tylko głębokie rozcięcie na szyi). Gdy się ocknęłam, zobaczyłam wielkiego węża, który należał do mojego ojca. Przez wiele miesięcy błąkałam się z Axynem (imię węża),aż znalazłam się na terenach Watahy Krwawego Wzgórza.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: marti1234579 |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!