niedziela, 22 marca 2015

Od Fuego - C.D. opowiadania Firefly ''Jak tu dotarłem?''

Ruszyłem za nieznajomą. Możliwość dołączenia do watahy była kusząca...
Ile mam wędrować sam? Każdy miałby tego dosyć...
Gdy byliśmy już przy granicach postanowiłem co zrobię.
-I co? Żegnamy się?-spytała Firefly.
-Nie jestem tego pewien.
-Co ma znaczyć "nie jestem pewien"?- wadera uśmiechnęła się skrycie.
-Jestem zmęczony podróżą i...
-Co?
-Może ewentualnie zostanę tu na...
-Na ile?
-Tak sądzę, że około... Wieczności...-powiedziałem, ale po chwili parsknąłem śmiechem.
Firefly też się śmiała. Zaprowadziła mnie do Alf.
Po kilku pytaniach zostałem członkiem watahy.
Włóczyłem się po terenach szukając jaskini.
Nagle z krzaków wyłoniła się Firefly.
-Hej! Co robisz?- spytała.
-Nic szczególnego... A ty?

(Firefly?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!