REGULAMIN WATAHY

ostatnia aktualizacja: 06.01.2019

REGULAMIN

1. ZASADY OGÓLNE

1.1 - Dołączając do Watahy Krwawego Wzgórza automatycznie akceptujesz każdy punkt regulaminu.
1.2 - Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go.
1.3 - Złamanie jakiegokolwiek punktu w regulaminie będzie miało swoje konsekwencje w postaci wydalenia z Watahy bez powiadomienia o tym.
1.4 - Regulamin w każdej chwili może ulec zmianom.

2. ADMINISTRACJA

2.1 - Należy szanować autorytet administracji i nie stosować uwag wobec jej zaangażowania w prowadzenie Watahy lub sposób, w jaki jest ona prowadzona.
2.2 - Administrator Główny ma prawo odebrać prawa administratorskie innym członkom administracji, lub przyznać takie prawa osobom spoza administracji bez pytania kogokolwiek o zgodę.
2.3 - Administrator może wydalić dowolnego członka bez podawania przyczyny wydalenia i bez powiadamiania o tym danego członka.
2.4 - Na wszelkich zebraniach na chacie grupowym jedynie Główny Administrator może używać CapsLock'a, aby wyróżnić swoją wypowiedź.

3. POSTACIE

3.1 - Wilk może mieć jedynie jednego właściciela, natomiast właściciel może posiadać wiele wilków.
3.2 - Wygląd oraz imię wilka nie może się powtarzać. Wyjątek stanowi wygląd w sytuacji, gdy od odejścia osobnika minął rok. Wówczas użycie danego wyglądu jest możliwe.
3.3 - Zdjęcie wilka musi być zgodne z prawami autorskimi, które obowiązują w Watasze Krwawego Wzgórza.
3.4 - Dwie różne postacie nie mogą posiadać zdjęcia tego samego wilka.
3.5 - Formularz wilka musi zawierać minimalnie 900 słów, krótsze nie będą dodawane do Watahy.
3.6 - Administrator ma prawo przed dodaniem użytkownika poprosić go o napisanie próbnego opowiadania bez podawania powodu.
3.7 - Przed dołączeniem należy dokładnie zapoznać się ze wszystkimi zakładkami na niniejszym blogu.
3.8 - Można oddać swojego wilka innej osobie.
3.9 - Możesz dołączyć do klanu max trzema wilkami, reszta musi się urodzić.

4. OPOWIADANIA

4.1 - Opowiadania należy nadsyłać minimalnie raz na miesiąc.
4.2 - Po miesiącu nieaktywności wilka uznaje się za zagubionego. Ma on prawo wrócić raz.
4.3 - Jeśli po powrocie do Watahy dany osobnik znów będzie nieaktywny, nie ma już szansy na powrót, zostaje mu przydzielona losowa śmierć.
4.4 - Opowiadanie powinno zawierać minimalnie 250 słów. Krótsze zostaną odesłane do poprawy.
4.5 - W opowiadaniu nie powinny znajdować się wyłącznie dialogi, a również akapity z refleksjami wilka lub opisami wydarzeń.
4.6 - Opowiadania można dawać innym wilkom do dokończenia.
4.7 - Jeśli wilk nie odpisze na opowiadanie, które zlecono mu dokończyć w ciągu 2 tygodni, otrzymuje upomnienie. Po kolejnych dwóch tygodniach zostaje wydalony [procedura taka sama jak w punkcie 4.2]
4.8 - Opowiadania pisane kilkoma wilkami naraz są niedozwolone.
4.9 - Wulgaryzmy w opowiadaniach są dopuszczalne, jednak należy na początku napisać, iż takowe się w nim znajdują.
4.10 - Opowiadania o treści erotycznej są dozwolone, podobnie jak związki homoseksualne - w przypadku tego pierwszego trzeba jednak wpierw skonsultować się z jednym z adminów i wstawić ostrzeżenie na początku opowiadania, że znajdują się tam treści NSFW.
4.11 - Związki kazirodcze są niedozwolone.

5. CZAT

5.1 - Chat znajdujący się na dole strony jest ogólnodostępny.
5.2 - Należy odnosić się do innych użytkowników z szacunkiem. Wszelkie spory należy załatwiać na czacie prywatnym.
5.3 - Moderatora otrzymują jedynie administratorzy, zaś Ownera jedynie Główny Administrator.
5.4 - Zakazuje się reklamowania swoich blogów na chacie WKW.
5.5 - Przesadny spam jest zabroniony.
5.6 - Przeklinanie dozwolone, jednak zaleca się ograniczanie go.
5.7 - Za nieodpowiednie zachowanie grozi kick/ban, w zależności od sytuacji.
5.8 - Powyższe zasady dotyczą również kanału na Discordzie

ZASADY ROZGRYWKI

1. KLANY

1.1 - W momencie dołączenia Klan twojego wilka jest wybierany losowo
1.2 - Zmieniając Klan zdradzasz go.
1.3 - Zawierając związek z wilkiem z innego Klanu zdradzasz go [alfa może się o tym dowiedzieć w opowiadaniu].
1.4 - Jeśli masz szczenięta z wilkiem z innego Klanu, szczeniaki trafiają do Klanu Matki.
1.5 - Kara za zdradę bądź związek z wilkiem z innego Klanu zależy od Alfy; może to być śmierć, odebranie pieniędzy, stanowiska, banicja, wygnanie.

2. PARTNERSTWO I SZCZENIĘTA

2.1 - Aby mieć partnera należy wymienić z nim przynajmniej 6 opowiadań  (trzy on, trzy twoja postać).
2.2 - Aby mieć partnera należy mieć ukończone 24 księżyce.
2.3 - Wilczyca może zajść w ciążę po 7 dniach od zawarcia związku.
2.4 - Wilczyca może urodzić max 7 szczeniaków.
2.5 - Ciąża trwa 7 dni, przez ten czas należy wymyślić ile będzie szczeniaków, a także wysłać ich formularze.
2.6 - Każdy z właścicieli rodziców zabiera max 2 szczeniaki, 3 pozostałe można ''rozdać'' innym użytkownikom do kierowania. To znaczy że gracze a i b biorą po 2 szczeniaki i muszą oddać resztę szczeniąt innym ludziom, jeśli będzie ich więcej niż 4. Osoby zainteresowane przejęciem szczeniaka muszą uprzednio uzgodnić to z właścicielami miotu
2.7 - Zdrady i rozwody są dopuszczalne, jednak wiążą się z konsekwencjami pieniężnymi i ewentualną utratą rangi.
2.8 - Jeśli szczenię nie spełni wymagań zawartych w Wilczej Szkole, zostaje odrzucone przez Alfę i wyrzucone z Klanu. Może wrócić i być normalnym członkiem dopiero gdy skończy szkolenie. Jeśli po tygodniu od wygnania nie podejmie żadnych kroków, szczenię jest uznane za martwe i nie może wrócić do watahy.
2.9 - Jeśli para chciałaby mieć drugi miot, musi odczekać dwa miesiące od narodzin pierwszego.

3. WYDARZENIA W OPOWIADANIACH

3.1 - Możesz zabić innego wilka jedynie za zgodą właściciela. Ma on wówczas szansę na powrót jedynie za użyciem odpowiedniego eliksiru.
3.2 - Możesz zranić innego wilka bez zgody, jednak niezbyt dotkliwie.
3.3 - Nie można pisać opowiadań grupowych, że w jednym opowiadaniu 3 wilki piszą po 1 akapit. Jeden wilk daje dokończyć drugiemu itp - taki sposób pisania grupowych opowiadań jest jak najbardziej wskazany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!