sobota, 14 marca 2015

Od Patton'a - C.D. opowiadania Damien'a ''Długa droga, czyli jak tu dotarłem?''

Wędrówka do Kanionu Samotnej Gwiazdy, a zarazem jaskini alf, była dosyć długa, ponieważ znajdowaliśmy się na drugim krańcu terenów. To była okazja, by lepiej poznać tego wilka. Szedł obok mnie z uśmiechem wymalowanym na pysku. Gdzieś tam, w głębi duszy, irytowało mnie jego nastawienie, ale będąc dobrym sobą, sam znajdowałem się w takim stanie. Dlaczego ja muszę mieć rozdwojenie jaźni, że tak to określę?
 - Może lepiej się poznamy? - Zapytałem, przerywając ciszę.
 - Pewnie! - Uśmiechnął się wilk.
 - To... Opowiedz mi swoją historię? Jak się tu znalazłeś? - Zadałem pierwsze pytanie.
 - Urodziłem się w USA. Moje dzieciństwo przebiegało w miarę normalnie, ale były to ciężkie czasy. Zaraz po moim dorośnięciu, opuściłem moją watahę w poszukiwaniu nowej. Moja historia nie jest zbyt tragiczna, czy coś w tym rodzaju... - Powiedział.
 - Ale zawsze jakaś. - Rzekłem cicho.
 - A ty jaką masz historię, Patton? - Zapytał wilk, wywiercając mi dziurę wzrokiem.
 - Ech... Szkoda gadać, nic ciekawego. - Powiedziałem. - Po prostu tu dotarłem.
Oczywiście, kłamałem jak z nut, ale nie ufałem mu na tyle, by opowiadać moje dzieje.
 - Aham, rozumiem. - Rzekł, chyba lekko zawiedziony. Tak bywa, trudno. 
 - Jakie posiadasz moce, Damien? - Zapytałem, chcąc podtrzymać rozmowę.
 -  Telepatia, tworzenie rzeczy z powietrza, latanie bez skrzydeł, wywołanie tornada i różnych trąb powietrznych, w tym huraganów. Szału nie ma. - Odpowiedział.
 - Ja przez pierwszy rok życia nie posiadałem żadnych mocy. - Uśmiechnąłem się. 
 - Naprawdę? - Zapytał, również się uśmiechając.
 - Tak! Także nie jest jeszcze powiedziane, że nie zdobędziesz nowych mocy. - Rzekłem.

< Damien, co dalej? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!