sobota, 21 marca 2015

Od Bellatriks - Nowa wataha

Wędrowałam już dość długo. Myślę, że przeszłam już kilka tysięcy kilometrów, jeszcze nie wiem właściwie czego szukam... Myślę, że przydałaby się jakaś nowa wataha, przecież nie mogę całe życie snuć się bez celu po świecie! Ale czy jakaś wataha mnie przyjmie? Mogę spróbować...
Pogrążona w rozmyślaniach nie zauważyłam, że obserwuje mnie inny wilk. Gdy w końcu wyszedł zza krzaków, od razu rzucił się na niego mój wąż. Jednak basior podleciał do góry (miał skrzydła) i uniknął ataku. 
- Co robisz na terenach Watahy Krwawego Wzgórza? - zapytał, nadal latając wokoło 
- To tu jest jakaś wataha? - spytałam zaciekawiona 
- Tak, więc po co tu przyszłaś...? 
- Tak sobie, już długo wędruje 
- Jak chcesz to możesz dołączyć 
- Ok, zaprowadzisz mnie do Alf ?
- Jasne ,ale szybciej będzie jak polecimy - basior spojrzał na moje skrzydła 
- Ale...ja nie potrafię latać...
- To po co masz skrzydła?!
- Nie twoja sprawa! Mam lęk wysokości. Idę pieszo! - basior dość niechętnie doprowadził mnie do jaskini Alf (chyba niezbyt lubił węże, a Axyan cały czas wlókł się za nami, próbując go zabić...).
- Przyprowadziłem nowego członka! - oznajmił basior 
- Jak się nazywasz ? - Alfa zwróciła się do mnie 
- Bellatriks 
- Ile masz lat?
- 2
- Skąd pochodzisz?
- Z Watahy Złotej Róży - Alfa zadała mi jeszcze kilka pytań i oznajmiła:
- Witamy w Watasze Krwawego Wzgórza! Zostałaś przyjęta, mam nadzieję że szybko zadomowisz się w naszej watasze - dodała z uśmiechem - na razie możesz zamieszkać z Haru No Senshi - wskazała na basiora stojącego obok mnie.
Razem odeszliśmy w stronę Szmaragdowych Gór .
- Mam nadzieję, że szybko zaprzyjaźnisz się z Ayoko i Percym. - powiedział nagle 
- Z kim ?
- Ach...zapomniałem powiedzieć, mieszkają razem z nami w jaskini 
- Świetnie...- po prostu zero prywatności !
Axyan znowu zaatakował Haru, tym razem drasnął mu łapę. 
- Czy możesz coś zrobić z tą gadziną?!
- Ach...no tak...Axyan zostaw go ! - zawołałam ,wąż posłusznie cofnął się 
- I mogłaś to zrobić przez cały czas ?!
- Ach...zapomniałam - poczułam satysfakcję ,na widok rozwścieczonej miny Haru.

< Haru No Senshi ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!