sobota, 14 marca 2015

Caшa - profil wilczycy


autor nieznany
Imię: Caшa [dawniej Sacha]
Płeć: Samica
Wiek: 6 lat
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Zielarka
Głos: Sheena Easton
Cechy charakteru: Caшa jest teraz o wiele inną waderą. Jest bardziej złośliwa. Potrafi stawiać na swoim. Lubi się rządzić, a młodszych od siebie traktuje z góry, ale za to starszym odpuszcza. Na przyjaźń odpowiada przyjaźnią, a na złośliwość złośliwością. Nie poddaje się łatwo, jest uparta. 
Cechy fizyczne: Jest bardzo szybka i zwinna, potrafi się przeciskać przez dziury. Nie umie latać, ale za to szybko pływa. Wsponać się nie umie. Nie jest też zbyt silna. 
Znak szczególny: Ruda sierść, oklapnięte uszy
Słaby punkt: Uszy
Boi się: Spłonąć
Waga: 30 kilogramów
Wzrost: 60 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Szuka
Kraj pochodzenia: Ameryka Północna, USA, Wataha Krwawego Wzgórza
Lubi: Śpiewać, rządzić się
Nie lubi: Szczeniąt, nudy

art by StarGriffin on dA
Żywioł: Muzyka, Miłość
Moce: [10/20] Telepatia, super słuch, mówienie po ludzku, hipnotyzowanie śpiewem, za pomocą śpiewu może sterować wilkiem, uwodzenie samca, hipnoza, wyczuwanie prawdziwej miłości, swatanie wilków, miewa wizje o miłości
Partner/ka: Nie wierzy w miłość
Rodzice: Rico i Amber [odeszli]
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Nie ma

autor nieznany
Data dołączenia: 23 kwiecień 2014
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 1.350.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 9
PD: | Ogólnie: 900 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 900
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Opowiadania
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Marzyłam, by być samotną, kochliwą śpiewaczą, która dołączyła tu po trudnych przeżyciach, ale się tutaj urodziłam... Lecz poznałam Charliego, który umarł i wszystkie marzenia prysły. Nie wierzę już w miłość. Uciekłam z watahy do Rosji, aby tam przeżyć resztę swojego życia. Zostałam śpiewaczką. Byłam znana w całej Rosji jednak coś mnie trapiło. Aby zapomnieć o Ameryce, zmieniłam imię na Caшa. Pewnej nocy po występie nie pamiętam co się stało, ale kiedy się obudziłam znów byłam w Ameryce. Postanowiłam dołączyć do mojej byłej watahy.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: MonAndKlau |

art by BillieJean485 on dA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!