niedziela, 1 marca 2015

Percy - profil wilka

Imię: Percy [czyt. Persi], tylko dla Ayoko - Percuś ;3
Płeć: Samiec
Wiek: 7 lat
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Wyrzutek, ma dosyć ciągłej roboty i woli się bawić xd
Głos: Brak
***
Cechy charakteru: Percy jest otwarty na nowe znajomości. Niestety zawsze jest roześmiany, może to być jego wadą, gdyż rzadko udaje mu się zachować powagę. Często zachowuje się jak małe dziecko i bywa... jest lekkomyślny. Patrzy na świat z optymistycznie z wyluzowanym do niego podejściem. Nie bierze wszystkiego na serio, a jeżeli ktoś go obrazi, przeboleje to i puści w niepamięć. Miewa szalone pomysł i wymaga ciągłego towarzystwa. Nie zmienia swoje zdania przez wzgląd na inne wilki. Zawsze się go trzyma. Ponad wszystko wierzy w swoją intuicję i to właśnie jej się słucha, co może wydać się dziwne. Ogółem Percy to wilka, na którego można liczyć w najgorszej sytuacji. Nigdy nie zostawia wilków, które są w potrzebie. Szuka najłatwiejszych rozwiązań (przez wrodzoną leniwość) i dobrze mu to wychodzi.
Cechy fizyczne: Wilk cechuje się szybkością i dobrą koordynacją ruchową. Trudno go przewrócić na ziemię w czasie jakieś potyczki, gdyż wyspecjalizował się w unikach. Wysoko skacze, dzięki silnym tylnym łapom. Potężna szczęka potrafi przegryźć każdą kość. Nie specjalizuje się we władaniu bronią ani lataniu. Najgorzej idzie ze wspinaniem się choćby na jakieś wzgórze.
Znak szczególny: Rzeczą, którą rzucają się w oczy są niebieskie oczy basiora, z białymi plamkami. Percy posiada białe umaszczenie, przechodzące w niektórych miejscach w kolor czarny. Często porównuje się go do Shi, która posiada wręcz taki sam wygląd.
Boi się: Żebra z prawej strony, gdyż w czasie wojny został ranny w ich okolicy
Waga: 65 kilogramów
Wzrost: 78 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Rzecz jasna Ayoko, a po za tym poszukuje
Kraj pochodzenia: Europa, Grecja, Kreta
Lubi: Ciepło, pluskanie się w wodzie, zawiązywać nowe znajomości oraz całe mnóstwo innych rzeczy ;3
Nie lubi: Niezdecydowania, złej pogody
Żywioł: Woda, Lód
Moce: [6/20]  Zmiana w ciecz. Zamrażanie. Ciskanie kulami z wody. Uzdrawiające łzy. Samoleczenie. Telepatia. Swoje moce poznaje z każdym dniem coraz bardziej, więc nie można stwierdzić, że nie posiada ich więcej.
Partner/ka: Pragnie odzyskać serce swojej ukochanej, Ayoko, o ile ta mu wybaczy.
Rodzice: Adara i Jonasz [nie należą do watahy]
Potomstwo: Niegdyś miał rozkoszną dwójkę dzieci, lecz niestety jedno poległo na wojnie, zaś drugie odeszło z watahy. Z czasem chciałby ponownie zasmakować ojcostwa.
Inna rodzina: Niegdyś miał siostrę, Serinę
Data dołączenia: 24 lipiec 2014
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 1.650.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 7
PD: | Ogólnie: 700 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 700
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Jaskinia: numer 18
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Moje serce zabiło w Grecji. Do opuszczenia kraju, nakłoniła mnie niespodziewana śmierć młodszej siostry, Seriny. Wkrótce odnalazłem się w tej watasze. Poznałem Ayoko, której historia mnie urzekła, a ona sama zaintrygowała. Związałem z nią swój los, a owocem naszej miłości byli Josei i FireBlast. Kochałem tę dwójkę naprawdę mocno. Po wojnie coś i doznaniu straty jednego z dzieci, opuściłem watahę bez słowa. Włóczyłem się po Ameryce, myśląc nad swoim losem. Gdy uzmysłowiłem sobie, ile znaczy dla mnie Ayoko, postanowiłem wrócić. Mam nadzieję, że wybaczy mi mój błąd...
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: Karoluna | email: yukimakirigaya@gmail.com |

art by SheltieWolf on dA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!