piątek, 13 marca 2015

Od Levi'ego - C.D. opowiadania Firefly "Jak tu dotarłam?"

Z zaciekawieniem wpatrywałam się w postać feniksa, która po chwili przybrała postać wilka. Moje oczy rozszerzyły się ze zdziwienia, a jednocześnie szacunku. Nie czekając dłużej wybiegłem z krzaków, prosto między trójkę zaskoczonych wilków. Skierowałem swój wzrok na właściciela czerwonego futra, stwierdzając, że to wadera, a z moich ust wypłynęły słowa:
- To było niesamowite!
Widać było, że nieco ją to zmieszało. Zamrugała kilka razy zdezorientowana i przeniosła wzrok na Gustawa, szukając u niego pomocy. Alfa tylko zaśmiał się perliście.
- Spokojnie, Levi. - wilk potargał moje "włosy". - Witam, nazywam się Gustaw, a to moja partnerka Ginewra - jesteśmy Alfami, zaś ten mały tu. - wskazał na mnie. - To mały rozrabiaka, Levi.
- Bardzo mi miło Was poznać. - wadera delikatnie się ukłoniła. - Na imię mi Firefly. - przedstawiła się. Bardzo korciło mnie, aby porozmawiać z Firefly. Koniecznie chciałem wiedzieć, jak przemieniła się w feniksa. Sam zawsze chciałem to umieć; chociaż tak naprawdę to nie wiedziałem, czy dysponuję taką zdolnością, lecz zawsze można było to ustalić, a nie szkodzi spróbować. Zacząłem nerwowo grzebać łapą w ziemi, podczas, gdy Gustaw zapoznawał się z nową waderą. Gdy nareszcie cały rytuał dobiegł końca, ucieszyłem się niezmiernie.
- Firefly, a jak przemieniłaś się w feniksa? - wypaliłem szybko i oczekiwałem odpowiedzi. Wilczyca niezbyt wiedziała, co mam zrobić. Usłyszałem za sobą chrząknięcie.
- Levi, jeszcze nie skończyłem rozmawiać z Firefly. - oznajmił, a na moich policzkach zagościł rumieniec. Przysiadłem na ziemi i z uwagą wsłuchiwałem się w ich dalszą konwersację.
- Niebawem odbędzie się uroczystość na cześć twojego przybycia. - powiedział Alfa. - Oczywiście ma to na celu zapoznanie cię z innymi wilkami...
- Ja mogę pomóc przy tej imprezie. - wtrąciłem się z uśmiechem. Ginewra zachichotała. 
- A masz jakiś pomysł? - zapytała zaciekawiona.
- Bo to jeden. - odparłem z entuzjazmem. Gustaw westchnąłem ciężko.
- My jeszcze porozmawiamy później, Firefly, a jak na razie, może pozwolę Levi'emu z tobą porozmawiać. - oznajmił. - Do zobaczenia. - rzucił na pożegnanie, po czym oddalił się razem z Ginewrą. 
- A więc... Jak zmieniłaś się w feniksa? 

< Firefly? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!