poniedziałek, 9 marca 2015

Letalis - profil wilka

Imię: Letalis [łac. Śmierć, śmiertelny]
Płeć: Samiec
Wiek: 8 lat
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Oficer
Głos: Black Veil Brides [Andy "Sixx" Biersack]
Cechy charakteru: Wilk o spokojnym podejściu do życia. Letalis jest niezwykle oschły. Często jest postrzegany jako zimny drań, który nie posiada serca. Wiadomo, że musi je posiadać, ale dawno przestał przejmować się innymi. Bliskie wilki mogą liczyć na jego wsparcie, lecz niech nie liczą na to, że będzie miał do nich inne podejście niż zazwyczaj. Właściwie nigdy nie rozmawia otwarcie o swoich uczuciach i zachowuje je jedynie dla siebie. Gdzieś tam umie kochać, lecz ciężko mu ukazywać uczucia wobec innych. Czasem zdarzy mu się powiedzieć coś miłego. Często kryje się pod swoją maską obojętności. Nie lubi mieszać się w cudze sprawy. Jak będzie trzeba to pomoże. Wyznaje zasadę, że każdy powinien radzić sobie w życiu sam. 
Cechy fizyczne Nie jest jakimś żółtodziobem.. Tylko doświadczonym basiorem, wyćwiczonym przez lata służenia w wojsku. Posiada niezwykłą kondycję i wytrzymałość. Szybkością i zwinnością dorównuje innym wilkom. Prawdę powiedziawszy może wydawać się idealny, lecz to nie jest do końca prawda. Nie umie latać ani pływać.
Znak szczególny:  Letalis jest wilkiem o mocnej posturze i budowie ciała. Futro przyjmuje odcień swego rodzaju czerni komponującej się z niezwykłymi zielonymi oczami, wręcz neonowymi. Posiada trzy blizny na pysku, które nabył podczas licznych walk.
Słaby punkt: Wilk jest chory na HSAN - chorobę, która powoduje, że nie czuje bólu i praktycznie nic. Jednak uznajmy, że czułym miejscem jest gardło.
Boi się: Wody
Waga: 75 kilogramów
Wzrost: 90 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Nie potrzebuje ich do szczęścia.
Kraj pochodzenia: Europa, Norwegia
Lubi: Spokój, ciszę, burzę, niezależność
Nie lubi: Zarozumialstwa, nadmiernej pewności siebie, zuchwalstwa

art by Daexmos on dA
Żywioł: Mrok
Moce: [7/20]  Telepatia. Telekineza. Niewidzialność. Czytanie w myślach. Kierowanie snami. Eksterioryzacja (wrażenie postrzegania świata spoza ciała fizycznego). Retrokognicja (w dużym skrócie 'widzenie przyszłości'). Zabija za pomocą wzroku. Posiada jeszcze inne umiejętności, z którymi woli się kryć.
Partner/ka: Wilk zazwyczaj nie wdawał się w żadne poważne związki, o ile można by tak to nazwać. Ceni sobie niezależność. Nie jest typem wilka, który wda się w związek z waderą, która do niego zagada.
Rodzice: Żyją na terenach jego dawnej watahy.
Potomstwo: Nie wie czy chce kiedykolwiek zostać ojcem.
Inna rodzina: Młodsze rodzeństwo - kilka sióstr i brat - dawno już nie żyją.

art by Daexmos on dA
Data dołączenia: 9 marzec 2015
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 325.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 1
PD: | Ogólnie: 175 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 175
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Jaskinia: numer 26
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia:  Pewnego zimowego dnia przyszedłem na świat wraz z moim rodzeństwem. Z góry zaplanowano mój los. Od szczeniaka uczono mnie walki - w końcu miałem zostać wspaniałym generałem. Na licznych wojnach, jakie prowadziła moja wataha, zginęło całe moje rodzeństwo. Nadszedł dzień, gdy to wszystko mnie zmęczyło. Opuściłem moją watahę. Zostawiłem za sobą przeszłość, lecz wciąż o niej pamiętam. Wkrótce dotarłem tutaj.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: Karoluna | email: yukimakirigaya@gmail.com |

art by Daexmos on dA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!