sobota, 7 marca 2015

Assassino - profil wilka



autor nieznany
Imię: Assassino
Płeć: Samiec
Wiek: 3 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Morderca wodny
Głos: Brak
***
Cechy charakteru: Skryty pod osłoną nocy robi rzeczy straszne i podłe. Pomimo swojego młodego wieku przeżył bardzo wiele i te doświadczenia zadziałały na jego... psychikę. Co prawda nie jest psychopatą, jednak blisko mu do tego tytułu. Jego prawdziwe imię brzmi Arden, jednak po przeżyciach z nim wilki nazwały go Assassino. Umie świetnie kłamać i udawać, że jest przyjacielem. Jest bezlitosny. Zabił własną rodzinę. Sam nie wie czemu. Lepiej z nim nie zadzierać, bo jest nadzwyczaj mściwy. Mimo wszystko przed prawdziwymi władcami czuje respekt. Podsumowując jest bezlitosny i zdradziecki. Dwie cechy najlepiej go opisujące.
Cechy fizyczneSzybkością dorównuje piorunom.
Znak szczególny: Jego ogon wygląda jak gadzi
Słaby punkt: Lewe ucho
Boi się: Że zabije kogoś mu bliskiemu
Waga: 45 kilogramów
Wzrost: 90 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Zabici
Kraj pochodzenia: Europa, Łotwa
Lubi: Gdy jest pochmurnie, wilki podobne do niego, walczyć, polować, latać, noc.
Nie lubi: Gdy świeci słońce, miłych wilków, przeszłości, swojego drugiego JA.
***
Żywioł: Mrok, Powietrze, Pogoda
Moce: [7/20]  Latanie bez skrzydeł, chociaż to nie z jego woli - zamiana w maszynę do zabijania, Zmiana pogody, Siedzenie na chmurach, Zabijanie wzrokiem, Na 5 godzin zamiana dnia w noc, oddychanie pod wodą, reszta w trakcie odkrywania.
Partner/ka: Zakochał się w Notte i trwa to już od dłuższego czasu.
Rodzice: Zabił
Potomstwo: Nie ma
Inna rodzina: Zabił
***
Data dołączenia: 6 marzec 2015
Krwawe Pioruny: 140.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 0
PD: | Ogólnie: 50 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 50
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Historia: Wcześniej byłem niewinnym szczenięciem. Po moim wyglądzie i charakterze nie można by sugerować co ze mnie wyrośnie. Dorosłem. Kochałem swoją rodzinę i ogółem byłem kochany. Zacząłem rosnąć. Swój wygląd zawdzięczałem praprzodkom. Rodzina to zaakceptowała, ale czuł się ze swym wizerunkiem źle. Obudziłem się pewnej nocy i poczułem rządzę krwi. Podszedłem najpierw do brata i zacząłem swoje straszne dzieło. Po jakimś czasie stałem jedyny żywy w jaskini. Szybko uciekłem zanim ktoś z mojej watahy cokolwiek zobaczył. Podczas ucieczki zauważyłem wtedy swoją miłość... Notte. Podążałem za nią, aż dotarłem do Watahy Krwawego Wzgórza. Długo się zastanawiałem czy dołączyć i ostatecznie to zrobiłem. Mam teraz cel - zdobyć miłość Notte. Jednak zauważyłem, że ona kocha kogoś innego. No cóż, jakoś się to załatwi. 
Inne zdjęcia: Pod wpływem niekontrolowanej mocy | Jako szczenię
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: Kaloszówka |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!