niedziela, 1 marca 2015

Od Patton'a - C.D. opowiadania Alois'a ''Nienawiść''

Wydałem z siebie cichy chichot.
 - Sprawdzam twą czujność, gwardzisto. - Rzekłem, wychodząc z krzaków.
 - To chyba nie należy do twoich obowiązków, Pattonie. - Odparł chłodnym tonem.
 - Owszem, nie należy. - Odpowiedziałem. 
 - Więc radzę ci więcej tak nie robić. - Rzekł i powoli zaczął się wycofywać.
 - Wiem, że zachowałem się nieprofesjonalnie, nachodząc cię w taki sposób, ale mam ci do przekazania ważną wiadomość, która póki co nie może się wkraść w życie innych wilków.
 - Jaka to wiadomość? - Zapytał, okazując zainteresowanie.
 - Alfa Star nie zdradziła dokładnych szczegółów, powiedziała tylko, że chciałaby spotkać się z tobą dzisiaj w Lodowym Królestwie. Mam nadzieję, że to nie problem.
 - Więc młoda alfa czegoś chce... - Wymamrotał. - Nie mówiła nic o typie sprawy?
 - Wspominała, że ma być to spotkanie czysto biznesowe. Podobno ma dla ciebie jakąś ofertę.
 - Rozumiem. Jeżeli się z nią spotkasz, powiedz że się zjawię. Może późnym popołudniem znajdę chwilę. - Powiedział.
 - Oczywiście. Żegnam. - Odparłem i ruszyłem w swoją stronę. Musiałem jeszcze załatwić parę spraw.

< Alois? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!