środa, 11 marca 2015

Challenge #1

UWAGA! PONIŻSZE ZDJĘCIA MOGĄ WAS PRZYPRAWIĆ O MDŁOŚCI, BĄDŹ NAWET SPOWODOWAĆ OMDLENIE! NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!

Oto mój przepiękny, krzywy ryj, czyli innymi słowy Challenge od Zecor1998. Musiałam zjeść cytrynę i zrobić sobie selfie podczas jej spożywania, po czym wstawić je na bloga. 
Jestem słowną osóbką, więc wstawiam selfie podczas jedzenia cytryny jako cotygodniowy challenge i liczę na więcej takich smacznych wyzwań.
A ty Zecor... lepiej miej się na baczności, bo naślę na ciebie truchło tej biednej cytryny!

7 komentarzy:

  1. Ja się boję tego co następnym razem ty mi wymyślisz ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytryna była smaczna? xD -wilczyca22(bądź jak wolisz:Lilucha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepyszna! Bardzo lubię różne kwaśne rzeczy i cytrynę jadłam już nieraz.

      Usuń
  3. Hahahah też lubie cytryne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię xD -Lilucha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilucha, na chacie zwracam się do ciebie po nicku na chacie, ale jeżeli piszesz komentarz, to podpisuj się swoim nickiem na howrse. Chat i komenty to dwie różne rzeczy ;3

      Usuń

Zostaw po sobie ślad!