czwartek, 4 maja 2017

S a m s a w e l l

''Pamiętaj, że wszystkie światy biegną do swojego końca, oraz że szlachetna śmierć jest skarbem i nikt nie jest zbyt ubogi, aby go nabyć.''
podstawowe informacje
Imię: Samsawell (czyt. Samsłel) 
Pseudonim: Sam lub Well (czyt. Łel) - zdecydowanie woli tą drugą 
Klan: Luminosum Iter
Przydomek: InexhaustibleSoul
Płeć: Samiec
Wiek: 72 księżyce
Ranga: ★
Stanowisko: Wojownik
Typ: Wilk Słoneczny
Rasa: Wilk Snów
GłosX [Passenger]

***

opis wilka
CharakterChyba wypadałoby zacząć od tego, że jego charakter został ukształtowany dzięki ciężkim, wielomiesięcznym treningom z dala od miejsca narodzin. Już jako parogodzinny szczeniak trafił bowiem do watahy złożonej z samych basiorów, a właściwie bardziej czegoś przypominającego oddział starożytnego rzymskiego wojska. Kiedy tylko dorósł na tyle, że mógł zostać przestawiony na pokarm stały, wcielono go do jednostki młodocianych legionistów, w której musiał nauczyć się walczyć o przetrwanie. Na początku oczywiście praktycznie codziennie był szturchany i maltretowany przez starsze osobniki, przez co wielokrotnie zaszywał się w jakimś koncie i płakał aż do momentu, aż ktoś z dorosłych go stamtąd nie wyciągnął i nie ukarał za niemęskie zachowanie. Najczęściej w takim wypadku dotykały go kolejne, tym razem jeszcze silniejsze i bardziej zapamiętałe ataki. Dzięki temu po niedługim czasie odkrył, ze okazywanie uczuć jest tu niemile widziane i zaczął je ukrywać. Przy okazji również postanowił ograniczyć używanie słów do niezbędnego minimum, przez co stał się niezwykle tajemniczy i zamknięty w sobie. Niedługo później także nauczył się odpowiadać na zaczepki innych, a z biegiem czasu nawet sam zaczął prowokować walki w celu zdobycia większych przywilejów w swojej grupie. W ten sposób po około roku wyrósł na walecznego, odważnego i honorowego młodzieńca, który doskonale potrafił zadbać o własne potrzeby, a także, jeśli zajdzie taka potrzeba obronić swoich bliskich przed wrogami. Wykształcił również doskonały zmysł orientacji w terenie, ogromną niezależność i samowystarczalność. Teraz mógł już spokojnie opuścić to miejsce. 
Sprawność: Dzięki wielomiesięcznym, morderczym treningom Samsawell może poszczycić się perfekcyjnie, szeroko rozbudowaną i umięśnioną sylwetką, która kryje w sobie tak ogromne pokłady siły, że niejeden basior może mu tylko tego pozazdrościć. Opanował również na wysokim poziomie posługiwanie się niemal każdym rodzajem broni, a zwłaszcza mieczem. Jest także mistrzem zapasów i otwartej walki. Wspinaczka i niestrudzonego, długie podróżowanie z wielokilogramowym obciążeniem nie są da niego żadna tajemnicą. Dość dobrze radzi sobie ponadto ze skokami, podchodami, pływaniem i czołganiem się. Ma jednak pewne problemy z niektórymi akrobacjami i ślizganiem się. 
Aparycja: Samsawell odznacza się perfekcyjnie, szeroko rozbudowaną sylwetką pokrytą grubym, lekko kręconym futrem o popielatej barwie z jasnoniebieskimi znaczeniami. Jego cechą rozpoznawczą są szafirowo-niebieskie, przenikliwe oczy i olbrzymie skrzydła. Ciało Well'a jest zawsze otoczone przez, dobrze widoczną w ciemności, księżycową poświatę, która sprawia, iż wygląda trochę jak istota pochodząca z innej planety. 
Znaki szczególneSzafirowo-niebieskie, przenikliwe oczy i olbrzymie skrzydła oraz otaczająca go księżycowa poświata
Lubi: Przygody, prywatność, zabawy w wodzie, rock'a i heavy metal, spacery o blasku Księżyca, akcję, długie wędrówki, widok spadających gwiazd 
Nie lubi: Natrętnych wilków, obłudy, niehonorowości, braku własnego zdania i ślepego podążania za racją innych 
Inne: Brak
Pochodzenie: Azja, Japonia
Historia: Przyszedłem na świat w Kraju Kwitnącej Wiśni, czyli Japonii. Moja matka zmarła wraz z zaczerpnięciem przez moją siostrę pierwszego oddechu, a my zostaliśmy sami z ojcem. To znaczy do momentu, aż moja rodzinna wataha nie musiała oddać części swych męskich potomków na wychowanie innemu stadu w ramach zabezpieczenia sojuszu pomiędzy nimi. Jednym z tych malców byłem właśnie ja. Tak oto trafiłem do sfory przypominającej bardziej oddział starożytnego rzymskiego wojska, gdzie spędziłem pierwszy rok swego żywota na zdobywaniu doświadczenia bitewnego, które miało mi się przydać już w niedalekiej przyszłości. Po tym okresie mój mistrz uznał wreszcie, że jestem gotowy, aby zacząć wieść własne życie. Zanim jednak pozwolił mi na dobre odejść, wyjawił, że mój nikczemny ojciec porzucił swą córkę, która na całe szczęście zdołała przeżyć i przebywa obecnie w Watasze Krwawego Wzgórza. Tam też zresztą miałem szukać również naszego rodzica i zemścić się za to, co jej zrobił. Podziękowawszy za informację, wyruszyłem. Zamiast od razu skierować się do swego celu, postanowiłem jeszcze zwiedzić trochę świata, przez co po miesiącu dotarłem do Chin, gdzie przeżyłem swą pierwszą miłość, której owocem stała się niedługo później moja potomkini- Saira. Niestety jej matka parę dni po narodzinach zmarła z powodu zatrucia, a ja nie mając innego wyjścia ruszyłem wraz z małą dalej. Tak oto po jakimś czasie dotarłem do Klanu Luminosum Iter.

***

zdolności magiczne
Żywioł: Woda, Światło
Żywioł dodatkowy: -
Moce główne: Wznoszenie wodnych budowli, oddychanie pod wodą, chodzenie po wodnej tafli, oślepianie, podpalanie za pomocą światła, stwarzanie bariery świetlnej 
Moce specjalne:
  • Laserowe Talerze - stwarzanie wirujących z ogromną prędkością, laserowych talerzy i miotanie nimi.
  • Telekineza - sterowanie przedmiotami na odległość.
  • Duchowy Wędrowiec - przebywanie duchem w innym miejscu.
Moc dodatkowa: -

***

relacje z innymi
Partner: Powoli zaczyna otrząsać się z żałoby po swojej zmarłej partnerce i kierować swe myśli w stronę Lost.
Rodzice: Ursa (nigdy nie należała do tej watahy, nie żyje) i Mortimer (członek WKW, nigdy się do niej nie przyznał)
Rodzina: Sealiah - siostra; Talestia i Aleksander - dalsza rodzina; Wong Kar Wai - szwagier; Thistle - wnuczka
Potomstwo: Saira
Najlepszy przyjaciel: Może kiedyś takowego znajdzie. 
Przyjaciele: Obecnie jest na etapie poszukiwań. 
Wrogowie: Sprzymierzeńcy ojca. 
Mistrz: Był nim wojownik o imieniu Akkarin. 
Uczeń: | Dawny: Brak | Obecny: Brak |
Podopieczny: Brak

***

statystyki
Miejsce zamieszkania: Szlak nad Szklaną Taflą Jest to średniej wielkości kamienna jaskinia, składająca się jedynie z: kuchni, areny do ćwiczeń, niewielkiej sypialni oraz pokoju dziecięcego. Całość jest wyposażona bardzo minimalistycznie, a jedynymi meblami, które można tu zauważyć (nie licząc oczywiście tych umieszczonych w pomieszczeniu przeznaczonym do treningu i dla Sairy) są kamienny stół i dwie szafki. Sam wilk noce spędza na wąskiej półce skalnej okrytej tylko skórą z karibu. 
Data dołączenia: 4 maj 2015
Urodziny: 15 dzień zimy
Kamienie Mocy: 350.000
LVL: 5 [do lvl up zostało: 100]
EXP: | Ogólnie: 500 | Wykorzystano: 500 | Zostało: 0 |
Umiejętności: | Walka: 80 | Polowanie: 40 | Magia: 160 | Umysł: 220 |
Ekwipunek: Brak
Osiągnięcia: Brak
Stan: Bardzo dobry [100 HP]
Choroby/uczulenia: Aktualnie brak.
Zbroja: Brak
Broń: Brak
Towarzysz: Brak
Kontakt: | Howrse: WTSW | Doggi: SZOG |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!