środa, 17 maja 2017

Od Estranged - C.D. Samsawell'a "Wędrówka po Azji, czyli jak tu przybyłem?"


Widok odnajdującej się rodziny był naprawdę bardzo budujący i pozytywnie motywujący. Miło patrzyło się na Sairę, która pierwszy raz poznawała ciocię i na szczęśliwe rodzeństwo, które odnalazło się po latach. Sama wiedziałam, jak silna więź tworzy się między rodzeństwem, choć pojawia się czasem i nienawiść, jak to było w przypadku moim i Fallen'a. Tutaj jednak nienawiść skupiała się na Mortimerze, ojcu. Ja zaś na swojego nie mogłam narzekać, był to świetny nauczyciel i przyjaciel, cieszę się, że objął teraz wraz z matką ważniejszą pozycję i podzielił Watahę między nas. Nie wyobrażałam sobie kontrolowania Luminosum Iter w pojedynkę, cieszyłam się, że miałam przy sobie Echo.
Zaproszenie na ucztę z okazji połączenia się rodziny nieco mnie zaskoczyło, jednak jak najbardziej pozytywnie. Na początku chciałam odmówić, ponieważ nie czułabym się tam komfortowo, wolałam dać wilkom więcej swobody, a samej wrócić do obowiązków, jednak odmówienie byłoby niegrzeczne, poza tym bardzo polubiłam tę dwójkę. 
 - Podejrzewam, że na moim miejscu powinna być Lost In Dreams, bo to ona odnalazła twojego brata i bratanicę - Powiedziałam, zwracając się do Sealiah z uśmiechem. - Jednak z chęcią przyjmę twoje zaproszenie. 
 - Dziękuję, muszę się później zobaczyć z Lost i jej również podziękować - Odparła Sealiah i wraz z Samsawell'em i Sairą wkroczyliśmy do jej jaskini. Była to lodowa jaskinia o niezwykłym klimacie i wielkości. Bardzo mi się podobała. Sealiah posiadała niewielki stół, przy którym usiedliśmy, a ta przyniosła każdemu część udźca renifera. 
 - Przepraszam, że zaczynam takim tematem naszą rozmowę, ale nie orientujesz się może, czy stado z terenów Fallen'a powróciło na nasze? - Zapytałam, Sealiah.
 - Część wróciła - Uśmiechnęła się.
 - A własnie, możemy dowiedzieć się czegoś więcej o Klanach, które z nami sąsiadują? - Odezwał się Samsawell, a ja pokiwałam głową i zaczęłam opowiadać.
 - Prowadzę Klan Luminosum Iter razem z siostrą, Echo. Nasz Klan zajmuje się magią, jako jedynie posiadamy stanowiska w tej kategorii. Pozostałe Klany również są prowadzone przez moje rodzeństwo. Fortis Corde prowadzi Avalanche i są oni odpowiedzialni za walkę, Viridi Agmen jest prowadzone przez Savior'a i skupia się na polowaniu oraz zielarstwie, natomiast Klan, do którego należy poszukiwany przez ciebie wilk nosi nazwę Cecidisti Stellae i jego przywódcą jest Fallen. Jest to nasz jedyny i zarazem najgroźniejszy wróg.

< Samsawell, Saira lub Sealiah? >

3 komentarze:

  1. Tak na przyszłość. Córka brata to bratanica, a nie siostrzenica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję xd Zawsze mi się takie rzeczy mylą

      Usuń
    2. Nie ma za co. Tak przy okazji dołączam link do przynajmniej części związków rodzinnych:
      http://ubocze66.republika.pl/zwyczaje/ktojesk.htm

      Usuń

Zostaw po sobie ślad!