sobota, 13 maja 2017

Od Last Hope - C.D. Arcun'a "Jak tu dotarłem?"


Starałam się pomyśleć gdzie my właściwie jesteśmy, przecież tereny naszego Klanu nie były zbyt duże  bez problemu można było się w nich odnaleźć, naturalnie jeśli nie było się waderą, która dołączyła chyba na parę godzin przed basiorem, którego własnie miała za zadanie oprowadzić i doprowadzić do jaskini, w której będzie mieszkać.
 - Chyba wiem gdzie mamy iść - Oznajmiłam w końcu. - Przed nami jeszcze jakieś dziesięć minut drogi. Może przez ten czas o czymś porozmawiamy?
 - Opowiedz mi o reszcie członków Klanu. Znam ciebie i Avalanche, ale to na pewno nie wszystko.
 - Nie. W naszym Klanie mamy też parę Beta, czyli Patton'a i Makkę. Są w Watasze naprawdę długo i cieszy mnie fakt, że mamy ich w swoim Klanie. Makka to opiekunka szczeniąt, zaś Patton jest dowódcą najemników, jednym z najlepszych szpiegów i najszybszych wilków w obrębie wszystkich Klanów. Dodatkowo posiadamy w swoich szeregach Morfeusza i Talestię, z którymi niezbyt dobrze jestem zaznajomiona, wiem jedynie, że Tania ma rodzinę w innych Klanach. Mieszka tutaj również Silver, wilk bardzo podobny wyglądem do Avalanche.
 - A inne Klany?
 - Nie wiem ile mają wilków, ale z tego co się orientuję, naszym największym wrogiem jest Cecidisti Stellae, Klan należący do brata Avalanche. Istnieją również dwa inne Klany, Viridi Agmen i Luminosum Iter, w których rządzą brat i dwie siostry Avy. Zajmują się one kolejno najemnictwem, polowaniem i zielarstwem, magią. A właśnie, wiesz czym zajmuje się nasz Klan?
 - No walką - Rzekł. - Bez przesady, wiem takie rzeczy.
 - O, spójrz - Zmieniłam temat, kiedy tylko moim oczom ukazał się nasz cel. - Uważam, że to świetne miejsce na mieszkanie dla ciebie, nie uważasz?
 - Skoro tak ci się podoba, czemu tutaj nie mieszkasz?
 - Bo bardziej podoba mi się jaskinia na drugim brzegu rzeki, o tam - Powiedziałam, wskazując swoje mieszkanie.
 - O, czyli jesteśmy sąsiadami? - Zapytał z uśmiechem Arcun.
 - Na to wygląda - Odparłam. - Dobrze, chyba będę już iść. Gdybyś czegoś potrzebował, wiesz gdzie mnie szukać.

< Arcun? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!