poniedziałek, 29 maja 2017

Od Estranged - C.D. Clive'a "Lodowa kraina"


Idąc czułam się trochę głupio, bo nie umiałam zacząć z tym basiorem tematu. Nie da się ukryć, Clive bardzo mnie onieśmielał. Starałam się unikać kontaktu wzrokowego, ponieważ automatycznie rumieniłam się, kiedy w nie spoglądałam. Nie miałam nigdy dłuższego kontaktu z basiorem i prawdopodobnie z tego wynikało moje zmieszanie. Przynajmniej tak sobie wmawiałam, aby czuć się chociaż trochę pewniej. Na szczęście Clive po chwili ciszy ponownie mnie wyręczył i zaczął rozmowę.
 - Dobrze, znasz mniej więcej moją historię. Teraz ja chcę się dowiedzieć czegoś o tobie.
 - Nie ma za wiele do opowiadania - Zaczęłam. - Urodziłam się tutaj. Mam czwórkę rodzeństwa, dwie siostry i dwóch braci. Na początku wszyscy żyliśmy normalnie, jednak kiedyś okazało się, że jesteśmy wybrańcami i spieramy się o Sola Animarum, latającą wyspę. 
 - A wilki w pozostałych Klanach? Masz z nimi tak dobry kontakt jak z siostrą?
 - Nie. O ile z Avalanche i Savior'em staramy się utrzymać pokojowe stosunki, o tyle z Fallen'em jest to z pewnych względów niemożliwe.
 - Fallen?
 - Jest to Alfa zdradzieckiego Klanu, Cecidisti Stellae - Wyjaśniłam. - Nie utrzymuje dobrego kontaktu z żadnym z nas, najgorsze są natomiast jego kontakty z Avalanche, która przewodzi Fortis Corde. Nikt właściwie nie wie, o co im poszło, jednak Ava szczerze go nienawidzi.
 - Może nie ma powodu? - Próbował kombinować Clive, jednak szybko go zgasiłam.
 - Jeśli Avalanche pała do kogoś taką nienawiścią, musi mieć powód. Znam ją.
 - Hmmm... Macie dosyć ciekawe relacje między sobą. A nie myślałaś kiedyś o założeniu osobnego Klanu?
 - Widzisz, to jest tak, że ja i Echo osobno jesteśmy za słabe, by utrzymać się na pozycji przywódczyń. Razem jesteśmy o wiele silniejsze i mamy szanse w starciu z innym Klanem.
 - Teraz macie też mnie.
 - Cieszy mnie to - Wyznałam z uśmiechem. - Wydajesz się miłym wilkiem.
 - Dzięki... - Odparł lekko zagubiony Clive. Hm, to chyba nie był zbyt dobry ruch z mojej strony.
 - Clive, mam pytanie - Rzekłam, a basior spojrzał na mnie. - Gdybyś mógł władać jakimś Klanem, jak go sobie wyobrażasz? Jak byś rządził? Widzisz się w ogóle w roli Alfy?

< Clive? Wybacz, że takie krótkie ;-; >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!