niedziela, 7 maja 2017

Pomoc

Potrzebna mi pomoc, nie piszę tego na prywatnym czacie Adminów, bo chciałabym, aby reszta również się w to zaangażowała, jeśli ma czas i wolną chwilę. 
Tworzenie przeze mnie nowych zakładek dobiega już końca, chciałabym aby wszystko było gotowe na wtorek/ewentualnie na przyszły weekend. I o ile z kilkoma poradzę sobie sama, o tyle na kilka nie mam czasu, pomysłu lub zwyczajnie ingerencja innych jest tutaj wymagana. Ktoś może znaleźć zadanie dla siebie i jakoś mnie wspomóc


FAUNA I FLORA
  • Potrzebuję znaleźć ładne zdjęcia ziół i kwiatów
  • Chciałabym znaleźć kogoś, kto mógłby mi te zdjęcia obrobić wedle moich poleceń. Chciałabym aby wszystkie były jednakowej wielkości, najlepiej w kolistym lub innym tego typu kształcie, ze znakiem wodnym WKW, to tyczy się zarówno zwierząt, jak i roślin w WKW
  • Ktoś mógłby wymyślić również jakieś opisy roślin, że ta jest trująca, ta ma takie działanie itp, pomysły na nazwy również mile widziane
POST ZACHĘCAJĄCY DO DOŁĄCZENIA

Uznałam, że warto zachęcić nowe osoby do dołączenia. WKW posiada wiele zalet, chciałabym, abyście pomogli mi je uporządkować. Potem powstałby ogólny post wyjaśniający czym jest WKW i dlaczego warto do nas dołączyć. Dużo ludzi zastanawia się nad dołączaniem do blogów, może ułatwimy im sprawę?
  • Chciałabym, abyście wszyscy wypisali od myślników i krótko co wam się podoba w WKW
  • Do tego, możecie napisać krótkie opinie na temat bloga, wasze historie z nim związane itp

7 komentarzy:

  1. Ok, ja mogę pomóc z "techniczną" stroną Fauny i Flory, tzn poszukać zdjęć, obrobić je i dodać znaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, byłoby super, szczerze to liczyłam że się zgłosisz XD

      Usuń
    2. Ja pierwsza do pomocy XD

      Usuń
    3. Jutro do ciebie napiszę, żeby dogadać to dokładniej ;)

      Usuń
  2. Jeśli dasz radę ogarnąć te zdjęcia to proszę, prześlij mi je. Poopisuję każde z nich z nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dogadam to jeszcze z KJK, to może od razu dostaniesz je ode mnie ;)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad!