poniedziałek, 22 maja 2017

Od Arcun'a - C.D. Inez "Wybawienie? Czyli jak tu dotarłam"


Ten dzień nie zapowiadał się ciekawie. Nie miałem co robić. No, może bardziej nie wiedziałem co robić. Jestem tu niecały dzień. Nie poznałem jeszcze do końca swojej roli, co mam wykonywać, kogo naśladować. Nic. 
- *Może czas poćwiczyć umiejętności łucznicze? Przecież przyda mi się to* - Pomyślałem.

***

Po dosyć męczącym treningu zrezygnowany szlajałem się po okolicy. Jednak ta okolica nie wydawała mi się znajoma. Coś tu nie pasowało. Nie, nie, nie. Zacząłem biec przed siebie. Czułem, że nikogo tu nie znajdę. Nie no, może nie tak. Czułem, że nie znajdę tu kogo,ś kto mi pomoże. Ale trening był tak wyczerpujący, że po paru metrach zmieniłem tempo na chód. Przyglądałem się tutejszym krajobrazom bliżej. Nagle zauważyłem...Wilka! Wilka? Wilka. Podszedłem bliżej. Ów wilk spał. Nie chciałem go budzić, jednak intuicja nakazała mi coś innego. Delikatnie musnąłem twarz stworzenia łapą. Śpiący wilk otworzył oczy i spojrzał na mnie. Nie dostrzegłem koloru oczu, ponieważ sierść miał bardzo ciemną. Zapewne nie były one jasne.
- Witaj, jestem Arcun. A ty? - Powitałem osobnika.
- Inez - Wymruczała.
- Jestem z Watahy Krwawego Wzgórza. 
- Ja nie. Nie mam zbytnio gdzie się podziać - Mówiła. - Czy... Opowiesz mi coś więcej?
- Oczywiście - Uśmiechnąłem się. - Wataha podzielona jest na 4 klany. Pierwszy: Fortis Corde charakteryzuje się walecznymi wilkami, które zawsze gotowe są nieść pomoc w sprawie walki. Jeden z dwóch królewskich klanów. Drugi: Viridi Agmen, należą tam głównie wilki, które pragną wybrać za cel swojego życia zielarstwo. Należący tam zamieszkują tereny tropikalne. To drugi z królewskich klanów. Trzeci: Luminosum Iter to klan zajmujący się głównie magią. Tereny tego klanu skute są lodem i pokryte śniegiem. Luminosum Iter nie jest klanem królewskim, tak samo jak ostatni, czwarty klan, Cecidisti Stellae. Charakteryzuje się on typowo zdradzieckimi zwyczajami oraz atakuje inne klany. Oschłe tereny przypominają mieszkające tam wilki.
- Ciekawe... - Stwierdziła. - Gdzie należysz i ile czasu?
- Należę do Fortis Corde. Zajmuję się polowaniem i łucznictwem - Wytłumaczyłem. - Jestem w tej watasze już... jeden dzień.
- A...Mogę dołączyć? - Zapytała.
- Jasne! Tyle, że najpierw wybierz jeden z tych klanów oraz specjalizację. Jednak to załatwisz u Alfy wybranego klanu.

< Inez? Poznaj Arcuna ;3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!