czwartek, 2 lipca 2015

Od Silence'a - C.D. Liesel ''Pierwsza lekcja walki''


Uniosłem lekko przednie łapy przyjmując odpowiednią postawę. Spodziewałem się chaotycznego ataku ze strony Liesel, otrzymałem jednak przeciwieństwo. Spokojnie podchodziła rozpatrując każdy mój ruch. W pewnej chwili doskoczyła do mnie i uderzyła trzy razy. Każdy cios trafił w nadstawioną wcześniej łapę. Spodziewałem się odskoku w do tyłu i ponowna próba ataku. Zaskoczyła mnie jednak jej reakcja. Uderzyła jeszcze dwa razy po czym wyprowadziła kopnięcie w moją lewą łapę. Osunąłem się od niej, gdyby nie była szczeniakiem ten cios spokojnie powaliłby mnie na ziemię. Widać było, że jest z siebie dumna... ja natomiast stałem zaszokowany .
- Dobrze, nad atakiem nie będziemy dużo pracować. 
- Dlaczego? 
- Bo ktoś zrobił to za mnie. Nie wierze w to, że podejmujesz w walce takie decyzje bez wcześniejszego treningu. Natomiast jeszcze trochę posiedzimy nad obroną. 
Przez następną godzinę pokazywałem Liesel jak wybraniać poszczególne uderzenia. 
- Zrobimy może coś innego... 
- Dobrze, co proponujesz? 
- Nie wiem, to Ty miałeś mnie uczyć. - Powiedziała wadera lekko trącając mnie w bok . 
- Myślisz, że walka składa się tylko z ataku i obrony? 
- Raczej nie. 
-Uniki, walka za pomocą mocy, kontrowanie ataków. Jest tego sporo. 
- To co wybierasz? 
- Może poćwiczymy uniki i kontry, co ty na to? 
- Może być. 
Ustawiliśmy się naprzeciwko siebie. Na początek zdecydowałem, że zaczniemy od uników. 
- Jeśli wilk atakuje prawą łapą najlepiej jest odsuwać się w lewą stronę. Zawsze możesz też się schylić, ale wtedy jesteś narażona na kopnięcie z jego strony. 
- I to tyle? 
- Jeśli chodzi o teorię, teraz spróbujmy w praktyce. 
Bez zastanowienia machnąłem łapą tak aby leciała ona w stronę łba samicy. Nie wkładałem w to siły. Chodziło tylko o to aby wyrobić w niej pewien nawyk. Liesel automatycznie odskoczyła w bok i znalazła się poza moim zasięgiem. 
- Masz dobry refleks, teraz spróbuj wyprowadzić kontrę po tym jak odskoczysz. 
Powtórzyłem cios, wadera znowu się odchyliła po czym szybko przemieściła się w moim kierunku i kopnęła w udo. 
- Ogólnie muszę cię pochwalić. Uczysz się bardzo szybko i robisz mało błędów. Masz dobry refleks i walczysz używając też mózgu. Nie atakujesz bezmyślnie, chaotycznie. Trochę treningu i będziesz w tym naprawdę dobra. 

<Liesel? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!