wtorek, 28 lipca 2015

Od Demona - C.D. Crystal ''Pełnia''


Podczas tego niezwykle długiego spaceru u boku partnerki, czułem się wspaniale oglądając słońce. Rozmawialiśmy z Crystal dokładnie o wszystkim. Żywiołach, mocach, planach i dalszym życiu. W pewnej chwili rozmowa zaczęła się od mojego pytania.
- Emm... Crystal?
- Tak?
- Jakie są twoje żywioły?
- Ogień, Elektryczność, Woda. Czemu pytasz?
- Z ciekawości. Ja mam Naturę, Elektryczność i Wodę.
- Świetnie!
- Masz może stan furii?
- Tak.
- Ja też mam!
- Super!
- Czego się boisz najbardziej? - wciąż zadawałem pytania
- Walki.
- Ja boję się stracić ciebie. A co najbardziej lubisz?
- Latać, biegać, skakać, polować, poranki skąpane w słońcu, no i oczywiście ogień
- Ja kocham walczyć, ale tylko w obronie watahy, wilków i honoru. Nie lubię nienawiści, nieszczęścia, przymusu, Klanu Lodu, a ty?
- Gdy ogon podczas polowań plącze mi się między łapy, pesymistów, wrogów, chaosu i takie tam...
- Aha... a jaki masz słaby punkt? - spytałem nie przekonany poprawnością tego pytania.
- A po co ci te wszystkie informacje?! - krzyknęła zirytowana Crystal.
- Jesteśmy parą, więc chyba powinniśmy wszystko o sobie wiedzieć- powiedziałem głośno przełykając ślinę.
- No tak, myślałam, że chcesz mnie oszukać, czy coś takiego. - powiedziała spokojnie.
- Nie, nie mam złych zamiarów, kochanie. Jesteś moją partnerką więc muszę cię chronić, więc powinienem znać twój czuły punkt i inne tego typu szczegóły.
- Cieszę się, że się tak o mnie troszczysz, a więc moje czułe punkty to: podbrzusze i podgardle.
- Już wiem gdzie najłatwiej cię zranić i gdzie muszę cię najbardziej chronić. Mój czuły punkt to opuszka tylnej lewej łapy.
- Świetnie! Jeszcze jakieś pytania?- zażartowała Crystal.
- Tak, całe mnóstwo! - odparłem także żartując.

<Crystal? Dokończ proszę>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!