czwartek, 16 lipca 2015

Toxic - profil wilka

Imię: Toxic
Płeć: Samiec
Wiek: 3 lata
Hierarchia: Omega
StanowiskoOdkrywca
Głos: Jeffree Star
Cechy charakteru: Toxic jest wilkiem trudnym. W kłótniach wygrywa. Trudno go przegadać, a gry się drze, to usłyszą go nawet zza granicy. Dla przyjaciół też nie jest za miły. A to szturchnie, a to skubnie... On nigdy nie będzie taki jak jego matka - czuły, troskliwy i spokojny. Jeśli ktoś go ignoruje, potrafi zrobić nawet wielką krzywdę o taką pierdołę. Kiedy towarzystwo innego wilka mu się znudzi, bez słowa odejdzie. Czasem, ale bardzo rzadko, przytuli kogoś dłużej niż 5 minut. Jest honorowy i szalony. Zawsze przyjdzie mu do głowy pomysł, którego trudno się pozbyć, a jest bardzo, bardzo szalony...
Cechy fizyczne: Wspina się i biega doskonale. Chce, ale nie potrafi nauczyć się pływać...
Znak szczególny: Zielone niektóre części ciała (zielony nos, zielone pasemka).
Słaby punkt: Brzuch
Boi się: Że kiedyś zabije kogoś, na kim mu zależy
Waga: 45 kilogramów
Wzrost: 90 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Szuka
Wataha pochodzenia: Wataha z Dudniących Wodospadów [urodził się w nie należącej do żadnej watahy rodzinie, ale było to terytorium tejże watahy]
LubiMrok, zaćmienie słońca, nów księżyca
Nie lubi: Kłamstw, ignorancji

art by IrenNeko on dA
Żywioł: Mrok, Elektryczność, Czas
Moce: [6/20] Telepatia, mroczne macki, zamienianie się w cień, elektryczne wybuchy, cofanie się w czasie, zatrzymywanie czasu
Partner/ka: Jest zakochany w Aurelii, ale boi się przyznać
RodziceNerc i Sonja [losy nieznane]
PotomstwoNie ma, nie chce
Inna rodzina: Brak

art by flosh on dA
Data dołączenia: 16 lipiec 2015
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 50.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 0
PD: | Ogólnie: 0 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 0
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Jaskinia: numer 13
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
HistoriaŻadna historia... Po prostu zostałem sam, kiedy uderzyłem matkę. Rodzice wygnali mnie i włóczyłem się po świecie. Nie wiem, co się z nimi stało i nie obchodzi mnie to. Potem dotarłem do Watahy z Dudniących Wodospadów. Po pewnym czasie uciekłem stamtąd i dotarłem tutaj.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: wilczyca22 |

art by Maybah-Loton on dA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!