piątek, 24 lipca 2015

Od Ayoko - C.D. Irand'a ''Historia mego dotarcia tutaj''

Uśmiechałam się patrząc na szczęśliwego basiora, który krążył wokół mnie radośnie i przypomniałam sobie czasy, kiedy również byłam taka szczęśliwa.
 - Kobieta zawsze ma rację. - Powiedziałam, śmiejąc się, a Irand tylko lekko się zaśmiał, nie robiąc sobie zbyt wiele z moich słów. - Wiem, że jesteś bardzo ucieszony, ale kontynuujmy może podróż do jaskini alf...?
 - Masz rację. - Odparł i podążył za mną z wielkim uśmiechem na pysku. Westchnęłam ciężko, rozmyślając nad tym, jak życie nierówno nas traktuje. Czemu na złe i dobre wilki tak samo przychodzi choroba i nieszczęście, czemu na wszystkich pada deszcz? Nigdy nie zastanawiałam się nad tym, ale matka Irand'a była z całą pewnością dobrą wilczycą, więc dlaczego życie pokarało akurat ją? - Nad czym tak myślisz?
 - Nad życiem. - Odpowiedziałam krótko. - Chcesz o czymś pogadać, czy coś?
 - Smutna się zrobiłaś. O co chodzi? - Zapytał, ignorując moje pytanie.
 - Czasem tak mam. Ale nie bądź smutny przeze mnie, powinieneś się cieszyć. - Odparłam.
 - Chciałbym, żebyś ty też się cieszyła. - Powiedział.
 - Nie mogę się cały czas uśmiechać. - Westchnęłam. - Zmieńmy temat, proszę.
 - Jak sobie życzysz. Powiedz mi więc, czego mogę się spodziewać u alfy.
 - Pytań o twoje najskrytsze sekrety, takie jak słaby punkt czy twoje strachy. - Rzekłam.
 - Rozumiem. Może nie być łatwo. Wiesz po co jej takie informacje?
 - Głównie dla twojego bezpieczeństwa. Tłumaczy to w taki sposób, że wilk który boi się widoku krwi nie może pracować na stanowiskach mordercy czy polującego. A może sobie takie wziąć i narobi wszystkim problemów. Rozumiesz?
 - Mhm. - Mruknął. - Gdyby udało mi się dołączyć, oprowadziłabyś mnie?
 - Pewnie. - Odparłam. - Już się zbliżamy.
 - Alfy mają jaskinię wykutą w kanionie? - Zapytał ciekawy.
 - Tak. Mieszkają tam od początku istnienia watahy. Kanion jest zwany Kanionem Samotnej Gwiazdy, bo w nocy świeci nad nim tylko jedna gwiazda. - Wytłumaczyłam.
 - Ciekawe zjawisko. - Odpowiedział.
 - I piękne. - Dodałam.

< Irand? Nie miałam za bardzo pomysłu... >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!