wtorek, 21 lipca 2015

Niespodzianka :)

Witajcie ludzie. 
Świeżo po rozmowie z Julią postanowiłem napisać tu dla niej życzenia, ponieważ kończy dzisiaj 14 lat. Niestety, burza wyjebała nam internet, a ja zdążyłem zasnąć zanim został przywrócony [jak myślicie, dlaczego KJK nie odpisała na wasze opa?]. Teraz jest 6:40. Nie przedłużając, Julio, mule, atomowa pchło, Wąsaczu, Jebaczu, Ciuraku, Krakersie, Serze, Hajsowniku, RZCW, w dniu twoich urodzin chciałbym życzyć ci przede wszystkim weny i chęci do pisania; siły do poprawiania naszych błędów; dużo fajnych rozmów na czacie; żebyś spełniła wszystkie blogowe [i nie tylko] marzenia; aby twoje opa z dnia na dzień były lepsze; no i rzeczy, które życzy się każdemu, czyli: zdrowia, szczęścia, pomyślności, dużo hasju, YouTube'a i szczęścia w miłości. Skromne i krótkie, ale powiedzmy szczerze: już te życzenia raz słyszałaś, w wersji kilka razy dłuższej, przez telefon.
Wataho, mam do was prośbę. Skupcie się dzisiaj i napiszcie tyle opowiadań, aby pobić rekord w ilości wstawionych opek w jednym dniu - przekroczcie 35 postów, bo prawdopodobnie tyle to było. Myślę, że nic nie sprawi Julii większej radości [oczywiście mówimy tylko o świecie internetu] niż widok kilku nowych wiadomości. 
Dziękuję, to tyle z mojej strony.

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję, Szymek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Julieł! Wszystkiego naj! Powodzenia w Watasze i nie tylko! Spełnienia twojego wielkiego celu, czyli pobicia rekordu w wstawieniu opowiadań! Niech spełni się wszystko, o czym marzysz! Jeszcze raz wszystkiego naj z okazji Urodzin :3 ~Lil

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad!