niedziela, 12 lipca 2015

Od Sheiry - Kartki pamiętnika, cz. 1

Gdy się obudziłam nie było przy mnie mojej przyjaciółki.
 - *Pewnie poszła na polowanie* - Pomyślałam.
Wyszłam z naszej jaskini, byłam smutna, ponieważ widziałam jak inne, starsze wilki używały swych mocy bez żadnego trudu.
 - *Chciałabym poznać swoje... A co jeśli ich nie mam?* - Pomyślałam. - *A jeśli ich nie poznam, wyrzucą mnie z watahy?!* - Myśli przenikały przez moją głowę, było to okropne. Po tym na siłę próbowałam odnaleźć swoją, choć jedną moc... Nic mi to nie dało, postanowiłam znaleźć jakiś strumyk, przy którym nikogo nie było. Zamknęłam oczy, po czym zasięgnęłam spokoju. Przebiegł przede mną jeleń, pewnie myślał że śpię. Nagle otworzyłam oczy, widziałam lodowe strzały, wyłaniające się ze strumyka, na moje oko były bardzo ostre, trafiły w jego serce i zdechł w ciągu sekundy. - *Czyżby moje marzenie się spełniło?* - Pomyślałam szczęśliwie. Zaniosłam jelenia do naszej jaskini, spotkałam tam Crystal.
- Ty go upolowałaś? - Zapytała zdziwiona.
- Chyba tak... - Odpowiedziałam, nie byłam pewna, że to moja moc...
- Sama?! - Powiedziała jeszcze bardziej zdziwiona Crystal.
- Tak... Zacznijmy jeść! - Odpowiedziałam, uśmiechnięta. Zaczęłyśmy jeść, jeleń był niezwykle pyszny... Będę musiała się nauczyć więcej o żywiołach, poprosiłam jakiegoś wilka, który chyba wie o żywiołach. Chodziło mi oczywiście o Wintry'ego.
- Wintry, jesteś dłużej w tej watasze, pewnie znasz żywioły. Wymienisz mi je? - Zapytałam, nie byłam pewna czy mi odpowie...
- Ziemia, Ogień, Mrok, Światło, Natura, Czas, Magia, Miłość, Muzyka, Elektryczność, Woda, Powietrze, Lód. - Odpowiedział, niezbyt pewnie.
- *Lód i woda...* - Pomyślałam, już wiedząc jakie mogą być moje żywioły...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!