czwartek, 22 czerwca 2017

G i s e i

''Nie podlewaj martwych kwiatów, oczekując, że nowe wyrosną.''
podstawowe informacje
Imię: Gisei (jap. ofiara)
Pseudonim: Można mówić Gis lub Sei, jednak jest przyzwyczajona do pełnego imienia.
Klan: Viridi Agmen
Przydomek: MoonSand
Płeć: Samica
Wiek: 60 księżyców
Ranga: ★
Stanowisko: Zielarz
Typ: Wilk Gwiezdny
Rasa: Wilk Zmysłów
GłosX [Aleksandra Sieroń z TAM]

***

opis wilka
Charakter: Gisei to wilczyca, której charakter bardzo trudno poznać, ponieważ jest niezwykle skryta i nie lubi mówić o czymkolwiek, w szczególności o sobie. Cicha i nieśmiała wadera ma w sobie dziwny magnetyzm, który szybko ciągnie inne wilki do niej i sprawia, że chcą się o niej czegoś dowiedzieć, jednak osobowość Sei bardzo utrudnia innym zadanie. Nikt nie wie, dlaczego jest aż taka zamknięta na świat, czemu zawsze chodzi smutna i co jest powodem tego, że tak często zawiesza się, pogrąża w myślach, patrzy w jeden punkt ze szklanymi oczami, choć nie zamierza płakać. Nikt nie wie czemu, jednak każdy ma podejrzenia, że jest to związane z jej okrutną przeszłością. Gisei ma słabą psychikę i różne tragedie bardzo łatwo na nią oddziałują, podobnie jak zwykłe słowa, czy nawet spojrzenie spod byka. Tak, można powiedzieć, że przesadza, jednak pokruszona na miliony kawałków wilczyca usilnie próbuje się w sobie zebrać i przełamać swoją nieśmiałość, a także zacząć rozwijać swoje hobby i talenty. Niestety, w tym celu potrzebuje motywacji i wiary w siebie, a tych rzeczy jak na złość nie posiada za grosz. I tak samo jak z komplementami, odrzuca również chęć pomocy i zaprzecza wszystkim, którzy mówią, że jest w czymkolwiek dobra. Dopóki sama tego nie stwierdzi, nie zgadza się z tym. Można u niej zaobserwować bardzo zaniżoną samoocenę, ma również wiele kompleksów, nie potrafi przyjmować komplementów i jest wstydliwa.
Ma spore trudności w kontaktach z innymi wilkami i zawsze jak ktokolwiek się do niej odzywa, natychmiast rumieni się i zaczyna się jąkać, denerwować. Sama prawie nigdy nie zaczyna rozmowy z innym wilkiem, chyba że jakoś ją zaintryguje. Bardzo przemyśli swoją decyzję, zanim ostatecznie zagada do wilka/wilczycy. Po kilku rozmowach i pozytywnym odczuciu wobec innego osobnika, Gisei stanie się nieco bardziej otwarta, jednak nadal nieufna i dość cicha. Będzie chętnie żartować, śmiać się, a może nawet opowie coś o sobie, jednak o wiele bardziej lubi słuchać tego, co inne wilki mają do powiedzenia, więc w rozmowie zawsze jest słuchaczem. W stosunku do wilków, które mają wyższą rangę, musi być nieco bardziej gadatliwa, zachowuje również odpowiedni dystans i pełnię szacunku. Za swoimi przyjaciółmi i przywódcami skoczy w ogień, Gisei jest skora do poświęceń i wykazuje się dużą lojalnością.
Kreatywna i inteligentna, lubi eksplorować tereny i odkrywać nowe rzeczy, a oprócz tego często zapada się w przemyśleniach i filozofuje. Zdecydowanie uwielbia tą czynność, czasem ma dość specyficzne poglądy na świat, jednak chętnie myśli nad każdym zagadnieniem nawet i dziesiąty raz. Tak więc, dobra książka wśród kwiatów i rozmyślanie o różnych sprawach to jej mała utopia, idealne spędzanie czasu. Nie uważa, że potrzebuje innych wilków, aby robić to, co kocha, jednak zauważa, że staje się powoli samotna i próbuje coś z tym zrobić. Jest dosyć ciekawą wilczycą, więc raczej szybko znajdzie jakiegoś znajomego. Umie się wypowiedzieć na mnóstwo tematów, w sumie przyjemnie się jej słucha - gdyby tylko chciała mówić.
Sprawność: Wadera jest średniej postury, jednak posiada wiele mięśni gotowych na każdy jej rozkaz. Codziennie rano rozciąga się, aby mieć pewność, że żaden nie zawiedzie jej w nadchodzącym dniu. Najczęściej pierwszą czynnością po przebudzeniu i rozciągnięciu są poranne biegi, w których Sei jest naprawdę świetna. Ze względu na dość małą wagę, długie łapy i szczupłą sylwetkę jest idealną biegaczką, kondycję również ma nienaganną, więc stać ją na bieg szybki i jednocześnie długi. Najlepszą umiejętnością tej wadery jest jednak ogromna zwinność i skoczność, potrafi wykonywać w powietrzu niesamowite i nieraz również bardzo skomplikowane akrobacje. Czuje się naprawdę świetnie w stylu walki, który polega na szybkich atakach i masie uników, ciężkich ataków nie czuje prawie w ogóle, a to ze względu na jej dość małą siłę, jeśli porównujemy jej pozostałe umiejętności. Umie pływać i wspinać się, ma również moc latania bez skrzydeł.
Aparycja: Gisei to wysoka i dość chuda postać, jednak nie można powiedzieć, że jest przez to krucha jak zapałka, o czym można było przekonać się już wcześniej. Zdecydowanie wyróżnia się z tłumu. Posiada spiczaste uszy i bardzo długie włosy przy kościach policzkowych. Jest barwy fioletowo-różowo-złotej z domieszką czerni. Czerń widoczna jest na zadzie, ogonie i przednich łapach, róż zaś na tylnych, podbrzuszu i również ogonie. Złoto najbardziej jest widoczne na jego końcówce, karku, szyi i tylnych łapach. Posiada również złote znaki na grzbiecie i łopatce, ma też złoty pysk i obwódki wokół oczu, które świecą się na intensywną żółć. Sei pokrywają nieregularne białe plamki. Całość sprawia wrażenie, jak gdyby wadera miała sierść ze wzorem kosmosu - zdjęcie.
Znaki szczególne: Zdecydowanie wielobarwne i ciekawe umaszczenie, nietypowe uszy i kości policzkowe, a także żółte oczy.
Lubi: Siedzenie na dworze, nie w jaskini; samotność lub skromne towarzystwo; ciszę i spokój; kiedy inne wilki myślą logicznie i w sposób realistyczny; filozofowanie; bieganie po swojej krainie marzeń; wyciszanie się; całkowite oddawanie się naturze i jej pięknie.
Nie lubi: Przede wszystkim ludzi i wszelkich kultów pogody; tłumu; krzykliwości; nudy; zbytnego optymizmu i pewności siebie u innych wilków; niekomfortowych sytuacji; etapu zapoznawania się z daną osobą i przekraczanie bariery nieznajomości; rozmawiania, szczególnie z ważnymi osobistościami, takimi jak Alfy.
Inne: -
Pochodzenie: Australijska równina.
Historia: Urodziła się w dzikiej Australii, daleko w głębi kontynentu, gdzie praktycznie nie było ludzi i zwierzęta królowały. Niestety, te dwunożne istoty o niebywałej inteligencji są bardzo ciekawskie i zepsuły Gisei życie. Ojca nie poznała nigdy, wydaje jej się, że nie żyje, natomiast od matki została oddzielona po dwóch dniach od momentu narodzin, więc jej również nie zdążyła poznać. Została przewieziona bardziej nad morze, w stronę miast i zamieszkała jako zwierzątko domowe z bogatymi ludźmi. Mieli mechaniczne konie, wielką, kanciastą jaskinię i wiele zwierząt - zwykłych i egzotycznych. Gisei stała się ich największym rarytasem, nową zabawką dla dzieci. Nie była dobrze traktowana w tamtejszych stronach, więc gdy miała szansę uciec, zrobiła to. Wstąpiła do pierwszej lepszej watahy, co nie było mądrą decyzją z jej strony - wilki po pewnym czasie dowiedziały się bowiem, że była maskotką ludzi i spadła rangą jeszcze niżej, a i tak była wyrzutkiem. Dopiero wtedy dostała swoje imię - Szaman pochodzący z Japonii stwierdził, że waderę należy złożyć w ofierze, gdyż dodatkowo po jej przybyciu do Watahy zaczęło brakować wody, a wilki powoli umierały. Szaman zaczął o niej mówić Gisei i wilczyca wzięła ten pseudonim jako swoje imię, którego w sumie nigdy nie miała. Była poddawana torturom cielesnym na trzy dni przed tym, jak miała zostać spalona w kraterze na wielkim wzgórzu. Na szczęście udało jej się uciec i pobiegła w stronę morza. Wsiadła na najbliższy statek i zawędrowała do Azji, gdzie znalazła Klan Viridi Agmen i postanowiła dołączyć. To jest wszystko, co na obecną chwilę jest w stanie opowiedzieć wilkowi, z którym dopiero weszła w relacje. Szczegóły jej historii są jednak znane tylko jej samej i nie wiadomo, czy kiedykolwiek podzieli się nimi z innymi.

***

zdolności magiczne
Żywioł: Powietrze, Magia
Żywioł dodatkowy: -
Moce główne: Powietrzny bicz, który generuje bardzo silny wiatr w małym obszarze, wywołuje u wilka ogłuszenie, odrzut, a czasem również obrażenia; Tornado jest kolejną mocą o podobnym działaniu, wilk, na którym będzie wykorzystany ten atak stanie się bardzo otumaniony i prawdopodobnie straci przytomność; Latanie bez skrzydeł jest mocą dość prostą, jednak przydatną przy szybkim poruszaniu się. Gisei jest w stanie wykreować jeden twór, który spełni każdy jej rozkaz, dopóki nie zostanie zabity - może to być dowolne zwierzę bądź potwór, jednak nie wilk; Gis doskonale używa również telekinezy, którą potrafi podnosić naprawdę ciężkie przedmioty, rzucać nimi i zadawać obrażenia. Ostatnią główną mocą Gisei jest kumulowanie energii z otrzymanych obrażeń, którą następnie wystrzeliwuje w stronę oponenta w formie fioletowej wiązki energii. Ma ona różne działanie, w zależności od tego, jakich ataków używał na niej przeciwnik.
Moce specjalne:
  • Demony - Gisei może wypuścić wszystkie swoje negatywne myśli i emocje zmaterializowane pod postacią wszelkiego rodzaju potworów. Do emocji zalicza się nienawiść, gniew, strach, a także smutek. Każdy z demonów, które wypuści posiada inną umiejętność z różnego żywiołu. Ma własną wolę i jedyne, co Gis może zrobić, to nakierowanie go na odpowiedni obiekt, choć nie jest to też wymagane. Demony mają różną wytrzymałość, ale z reguły dobrze je zabić. Wadera nie kontroluje, kiedy demon zostaje uwalniany z jej głowy, jednak czuje się lepiej po użyciu tej umiejętności.
  • Słoneczne Promienie - wadera tworzy swego rodzaju noże przystosowane do rzucania, ale mogą znaleźć również inne zastosowanie. Charakteryzują się tym, że po rzuceniu i zdetonowaniu znajdującego się w nich ładunku (detonacja następuje przez telekinezę), nóż wybucha i błyszczy niezwykle rażącym, mocnym światłem.
  • Deszcz Kolców - wilczyca może obsypać przewodnika deszczem białych jak śnieg kolców przypominających małe sople lodu. Są one tak twarde, że mogą dostać się nawet do kości, czasem przebijają na wylot.
Moc dodatkowa: -

***

relacje z innymi
Partner: Być może ktoś jej się spodobał. Jest w miarę otwarta na basiorów, jednak przełamanie relacji nieznajomy-nieznajoma i wkraczanie na kolejne etapy jest dość problematyczna.
Rodzice: Nigdy ich nie znała, ojciec nie żyje, nie wie co z matką.
Rodzina: Prawdopodobnie takiej nigdy nie posiadała.
Potomstwo: Nie wie czy chce, ale raczej sobie odpuści... Nie wie, czy sprawdziłaby się w roli matki. Pozostawia decyzję swojemu przyszłemu partnerowi.
Najlepszy przyjaciel: Chyba Inez...
Przyjaciele: Inez, Wong Kar Wai
Wrogowie: Stara się zachować ze wszystkimi pokojowe stosunki, nie chce sprawiać problemów sobie i swojemu Klanowi.
Mistrz: W sumie to nigdy nie miała czasu na naukę z kimś, jednak sama sobie poradziła.
Uczeń: | Dawny: Brak | Obecny: Anais |
Wybawca: Jak dotąd nikt nie wyraził chęci na zostanie jej wybawcą...
Oprawca: W sumie to mogłoby być dość ciekawe.

***

statystyki
Miejsce zamieszkania: Plaża Beztroski - stacjonuje w dość dużej, położonej na półce skalnej jaskini, z której ma idealny widok na Morze. Zmieści się do niej jeszcze kilka wilków, jednak póki co, Gisei mieszka w niej sama. Jest urządzona skromnie i minimalistycznie, tylko najważniejsze i najpraktyczniejsze rzeczy, a także trochę kwiatów dla ozdoby, by było przytulniej. Wadera ceni sobie bowiem komfort i wygodę.
Data dołączenia: 17 czerwiec 2017
Urodziny: 23 dzień wiosny
Kamienie Mocy: 250.000
LVL: 4 [do lvl up zostało: 100]
EXP: | Ogólnie: 300 | Wykorzystano: 300 | Zostało: 0 |
Umiejętności: | Walka: 250 | Polowanie: 80 | Magia: 40 | Umysł: 30 |
Ekwipunek: Brak
Osiągnięcia: Brak
Stan: Bardzo dobry [100 HP]
Choroby/uczulenia: Aktualnie brak.
Zbroja: Brak
Broń: Brak
Towarzysz: Brak
Kontakt: | Howrse: KJK | email: KJKwilk@gmail.com |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!