niedziela, 2 sierpnia 2015

Od Path'a - C.D. Lost In Dreams ''Spacer''


Szybki zwrot pozwolił mi na czas doskoczyć do unieruchomionego jelenia. W tym samym momencie wadera wgryzła się w drugą stronę jego szyi. Dwie duże, otwarte rany spowodowały błyskawiczne wykrwawienie i śmierć zwierzęcia. 
- No i proszę, nie było problemu. - Stwierdziła wadera dumnie siadając po drugiej stronie zwierzęcia. 
- Potrafiłaś wytropić wilka, a nie umiesz wytropić własnej zwierzyny? 
- Umiem, ale ta się nawinęła. No to, która cześć jest moja? 
- Proponuję go wybebeszyć i przeciąć na pół. 
- A masz czym to zrobić? 
- Mam. - W odpowiedzi wyciągnąłem dwa sztylety. - Jeśli chcesz możesz wziąć całą skórę. Mi nie jest ona potrzebna. 
- Zobaczymy, bierz się do roboty. 
Odpowiednie przygotowanie i oprawienie jelenia zajęło nam trochę czasu. Pierwsza po drodze była moja jaskinia. Poprosiłem Lost, żeby poczekała na mnie chwilę. Szybko zostawiłem jelenia w domu i wybiegłem na dwór. 
- Chciałem cię przerosić za... zachowanie. Bylem wkurzony, że ktoś mógł zniszczyć polowanie, które szykowałem kilka godzin. Ciężko było znaleźć tego jelenia. 
- Wiem, większość z nich wybiegła już poza tereny watahy. Pewnie wrócą za jakiś czas. Poza tym myślisz, że dlaczego nie czekałam na twoją odpowiedź? Podejrzewałam, że się nie zgodzisz... 
- Jasne. Wiesz, pierwsze wrażenie robisz... dziwne. Nie wiadomo co o tobie myśleć. 
- Nie powinno oceniać się wilków po pierwszym wrażeniu. 
- Masz rację, dlatego chciałbym cię odprowadzić i dowiedzieć się o tobie czegoś więcej. Zgadzasz się? 
- Czy ja wiem... - Zaczęła wadera powoli odchodząc. Nie chciałem tak szybko odpuścić. Podbiegłem do wadery, ta tylko na mnie spojrzała, uśmiechnęła się pod nosem i pokręciła karcąco głową. - Jesteś uparty... - Powiedziała zarzucając na mój grzbiet skórę jelenia. - Skoro mnie odprowadzasz, to chociaż mi pomożesz. 
- Oczywiście. Więc, jeśli mogę cię o to poprosić... opowiesz mi może coś o sobie?

< Lost in Dreams? Wybacz, brak weny i pomysłu... >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!