niedziela, 16 sierpnia 2015

Amico - profil wilka

autor nieznany
Imię: Amico
Płeć: Samiec
Wiek: 4 lata
Hierarchia: Omega
Kierunek: Koliber
StanowiskoNauczyciel latania
Głos: Brak
***
Cechy charakteru: Amico jest wilkiem, którego się nie da przewidzieć. Jest miły i towarzyski, ale bywa agresywny i kłótliwy. Łatwo go do czegoś przekonać, ale gdy jest już pewny, to wilk uparty jak osioł. Gdy Amico powie nie, to przestań, bo na pewno nie wygrasz.
Cechy fizyczne: Amico jest bardzo szybki, ale jeszcze szybciej się męczy. Jest zwinny w powietrzu; gdy leci, mógłby dotrzeć na drugi koniec świata i nawet nie sapnie. 
Znak szczególny: Świecący naszyjnik, którego nie można zdjąć; białe liny obwiązane wokół przednich łap i nasady ogona.
Słaby punkt: Lewa tylna łapa
Boi się: Przeraża go fakt, że gdy się zakocha, jest ogromne prawdopodobieństwo, że jego wybranka umrze. No i jeszcze boi się, że zachoruje.
Waga: 50 kilogramów
Wzrost: 90 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Niestety nikogo nie zna...
Pochodzenie: Ziemia Wojny [Wataha Mglistej Wyspy]
LubiPiękne miejsca, widzieć lub wywoływać błyskawice, noc, latać, pływać i myśleć
Nie lubi: Spać, być do czegoś zmuszany, gdy ktoś uważa się za ładniejszego od niego, gdy ktoś bez powodu go nie lubi, niepewności
***
Żywioł: [3/4] Powietrze, Elektryczność, Mrok
Moce: [10/25] Mrok  - Może spowodować, że nikt nic nie widzi oprócz niego ( i wybranych osób) na 15 sekund. Świetne gdy trzeba skądś uciec; Telepatia; Błyskawica - Może wywołać błyskawicę kiedy mu się podoba. Nawet gdy niebo jest bezchmurne; Wiatr - Przez jakiś czas może spowodować silny wiatr. Taki, że odsuwa inne wilki i przedmioty od niego. Jednak jest to bardzo męczące; Mroczna dusza - Amico posiada Mroczną Duszę, która potrafi wkraść się do czyjegoś umysłu i wyjawić mu jedną tajemnicę. Niestety Amico może użyć Mrocznej Duszy tylko raz na miesiąc; Bańka - Potrafi zamknąć siebie, lub innego wilka, w ciemnej, półprzezroczystej bańce, która odbija wszystko. Tą bańką można też podróżować, ale nie jest to przyjemne. Po stworzeniu bańki Amico nie może mówić przez kilka sekund; Światło -
Amico robi świecącą, elektryczną kulę, która za nim leci i oświetla najbliższe otoczenie; Porażenie - Amico może wystrzelić piorun w innego wilka,  wtedy ten nie będzie się mógł ruszać przez kilka sekund; Widoczny Wiatr - Gdy Amico leci, może spowodować, że za nim w powietrzu powstaje widoczny szlak. Który po jakimś czasie powoli znika zaczynając od początku, a kończąc w miejscu, gdzie wilk zakończył używać mocy. Przydatne gdy chcesz aby ktoś za tobą podążał, czy gdy wyznajesz miłość; Rozmowa Ze Zmarłymi - Amico może rozmawiać z nieżyjącymi już wilkami. Jednak inne wilki nie słyszą zmarłych, więc wygląda to tak, jak gdyby rozmawiał z powietrzem.
Partner/ka: Od pierwszego wejrzenia zakochany w Star
RodziceNon i Moni [losy nieznane]
PotomstwoBrak
Inna rodzina: Brak
***
Data dołączenia: 16 sierpień 2015
Data urodzenia: ?
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 650.000
★★★★★★★★★★
Zdobyte osiągnięcia: #1
Poziom: 14
PD: | Ogólnie: 1400 | Wykorzystano: 1400 | Zostało: 0
Umiejętności: | Walka: 225 | Instynkt: 475 | Umysł: 475 | Polowanie: 225 |
Jaskinia: numer 5
Ekwipunek: Brak
Torba: Brak
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Smok: Brak
Towarzysz: Brak
HistoriaUrodziłem się Omegą w Watasze Mglistej Wyspy. Byłem wiecznie stwarzającym problemy szczeniakiem. Moja sierść była cała biała. Gdy miałem dwa miesiące, wyrosły mi skrzydła. Niedługi czas po tym jak skończyłem rok, zakochałem się w młodej Alfie ze swojej watahy. Piękna Lucja odwzajemniała moje uczucie. Gdy podobno nic złego nie miało się zdarzyć, przypadkiem trafiłem na wilka-szamana. Opowiedziałem mu o swoim szczęśliwym życiu, wspominając, że jego dziewczyną jest młoda Alfa. Szaman okazał się posłańcem największego wroga watahy. Wręczył mi Naszyjnik z czarnym nietoperzem i małym niebieskim kryształkiem. Powiedział, żebym dał go Lucji w prezencie. Nieświadomy z kim miałem do czynienia, wręczyłem upominek ukochanej. Wtedy Lucja zmieniła się w dwa kłębki dymu - biały i czarny. Biały kłębek wsiąknął w kryształ na naszyjniku, a czarny we mnie, barwiąc moją nieskazitelnie białą sierść na szaro. Zrozpaczony odejściem Lucji, powiedziałem o tym wydarzeniu reszcie watahy. Gdy moja wataha dowiedziała się, że to ja jestem wszystkiemu winien, wygnali mnie. Zabrałem ze sobą naszyjnik na pamiątkę Lucji. Błąkałem się po świecie, aż trafiłem na tereny Watahy Krwawego Wzgórza. Nie byłem jeszcze gotowy na kolejną miłość, ale podczas mego pierwszego spotkania ze Star, zobaczyłem w niej swoją Lucję. Miała takie same oczy i była piękna. Zakochałem się w niej od pierwszego wejrzenia. Niestety nie wiedziałem, że to również jest Alfa, i może być w śmiertelnym zagrożeniu przez naszyjnik Lucji.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: Ayah | email: ayah.fugitive@gmail.com |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!