wtorek, 4 sierpnia 2015

Od Liesel - C.D. Silence'a ''Jedna z ostatnich lekcji, czyli nauka do przyszłego zawodu''


- Niestety Irand chciał, aby wpadła do niego od razu po skończonej lekcji z Tobą. - odparłam, spuszczając lekko oczy.
- Rozumiem. W takim razie do... następnego razu.
- Jasne. - zapewniłam i powoli zaczęłam iść w przeciwną stronę, ale coś mnie zatrzymało. Obróciłam się w stronę mentora, który zdążył schować się prawie cały za pobliskimi drzewami. - Dziękuję. - rzuciłam z lekkim uśmiechem.
- Nie ma o czym mówić. Nawet nie wiesz jaki to zaszczyt i jednocześnie radość pracować z kimś tak uzdolnionym. - odparł i z rozbawioną iskierką w oku posłał w moją stronę małą grudką lodową. Ja jednak zdążyłam się przed nią uchylić w wyniku czego, plasnęła z cichym dźwiękiem w trochę przekrzywiony pień świerka.
- Pudło! - krzyknęłam ze śmiechem i pobiegłam w stronę Słonecznej Polany, gdzie miał czekać na mnie nauczyciel walki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!