Imię: Corsair (dla znajomych Corsi / czyt. korsair; korsi)
Płeć: Samiec
Wiek: 6 lat
Hierarchia: Omega
Kierunek: Koliber
Stanowisko: Zielarz
Stanowisko: Zielarz
Typ: Zwykły
Rasa: Wilk Księżycowy
Głos: Disturbed [David Draiman]
***
Rasa: Wilk Księżycowy
Głos: Disturbed [David Draiman]
***
Cechy charakteru: Jest to wilk bardzo osobliwy. Jego zrodzona za czasów dziecięcia osobowość wymusza na nim obserwację świata i wyciąganie z niego wniosków. Każdą sytuację musi dokładnie przeanalizować oraz dobrać odpowiedni tryb rozumowania. Cechuje się nieprzeciętną inteligencją i wiedzą taktyczną większą od niejednego osobnika. Prawie zawsze zachowuje zimną krew, jednak utrzymanie "kamiennej twarzy" wychodzi mu bez względu na wszytko. Od zawsze trzymał się na uboczu ze względu na jego przeszłość, która obfitowała w wyszydzanie i odizolowanie od reszty stada przez kolor oczu (jego oczy są czarne, przez co wygląda jakby miał tylko puste oczodoły) i zamiłowanie do technologii. Ochrzczony przezwiskiem Ślepca z kablami rozpoczął samotne życie wśród książek emanujących naukowym bełkotem. Po pewnym czasie potrafił tworzyć proste urządzenia, a szczytem jego osiągnięć jest stworzenie elektronicznego monoklu (okular na jedno oko) do którego stale wgrywa nowe dane dające mu po części przewagę w walce oraz życiu. Nie zdaje sobie jednak sprawy w jak dużym jest zagrożeniu. Jego cała psychika oraz świadomość są "przypisane" do stworzonego przez niego urządzenia. Tracąc je, straci całą wiedzę jaką posiadał oraz większość umiejętności. Między innymi dlatego podświadomie poszukuje partnerki... drugiej połówki, która w chwili słabości podtrzyma go na duchu i jeśli to możliwe, nauczy wszystkiego od podstaw.
Cechy fizyczne: Wilk bazujący głównie na technikach obronnych. Nie posiada ataków czysto ofensywnych, jednak jego ciało jest w stanie wytrzymać niejedno uderzenie. W walce z nim zasada jest bardzo prosta: im dłużej walczy, tym trudniej go pokonać. Elektronika przymocowana do jego ucha analizuje każdy krok i po pewnym czasie będzie w stanie bezbłędnie unikać każdego rodzaju ciosów. Sposób na pokonanie tego wilka jest banalnie prosty. Z racji, iż nie cechuje się zbytnią szybkością, wystarczy zniszczyć/zabrać urządzenie z jego głowy. To praktycznie sparaliżuje go na większość dnia. Nie należy zapominać, iż zarówno uniki, jak i spostrzegawczość stoją u niego na dość dobrym poziomie, przez co trafić go nie jest tak łatwo.
Znak szczególny: Żółta sierść, kontrastująca z resztą futra.
Słaby punkt: Pysk, oraz oczywiście wspomniane wyżej urządzenie
Boi się: Utraty wszystkich danych, wspomnień, wiedzy oraz tego, że zostanie porzucony na pastwę losu przez kolejne stado.
Waga: 58 kilogramów
Wzrost: 82 centymetry
Najlepsi przyjaciele: Brak. Żyje w ciągłej izolacji...
Pochodzenie: Ziemia
Lubi: Ciszę, spokój, burzę, nocne spacery, czytanie książek, edukować się w kierunku alchemii, dyskusje na pewnym poziome.
Nie lubi: Zgiełku, tłoku, nadmiaru informacji, konfliktów siłowych.
***
***
Żywioł: [3/3] Magia, Czas, Elektryczność
Moce: [11/25] Telepatia, Spowolnienie czasu, wywołanie procesu starzenia lub odmładzania na każdym żywym zwierzęciu bądź roślinie, wyciągnięcie magicznej energii ze wszystkiego co egzystuje, miotanie kulami magii zbudowanymi z otaczającej go materii (Kule te mogą wywołać miejscowy paraliż, spowodować poparzenie lub zedrzeć płat skóry. Mają jednak bardzo mały zasięg), tworzenie kopuły z gromów otaczającej jego całą sylwetkę, paraliżowanie w obrębie 10 metrów od miejsca w którym stoi, teleportowanie się w dany okres czasu z dokładnością do 1 minuty, klonowanie się.
Partner/ka: Podoba mu się jedna wadera... ale raczej na tym się skończy.
Rodzice: Elda i Miroti (nie należeli do watahy, oboje są martwi)
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
***
***
Data dołączenia: 6 lipiec 2016
Data urodzenia: 4 kwiecień
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 1.900.000
★★★★★★★★★★★
Data urodzenia: 4 kwiecień
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 1.900.000
★★★★★★★★★★★
Zdobyte osiągnięcia: Brak
Poziom: 23
Poziom: 23
PD: | Ogólnie: 2300 | Wykorzystano: 1760 | Zostało: 540
Umiejętności: | Walka: 700 | Instynkt: 250 | Umysł: 750 | Polowanie: 60 |
Opowiadania
Jaskinia: numer 26
Ekwipunek: Brak
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Wychowany przez ciężką łapę swojego ojca oraz czułe łapy matki, opatrujące każdą ranę, wiecznie poniżany i gnębiony, w wieku 2 lat podjął decyzję o podróży w daleki świat. Odnajdywał wiele tak zwanych ''samotników'' (wilków włóczących się po świecie), jednak jego celem od zawsze było znalezienie nowego miejsca do egzystencji. Watahę odnalazł poprzez dziwny poblask rozchodzący się pomiędzy drzewami. Obserwował jak kolejne wilki wychodzą z portalu, a gdy ujrzał ich liczbę, zrozumiał, że musi być to jakaś wataha. Szybko postanowił poprosić o przyjęcie.
Ekwipunek: Brak
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Wychowany przez ciężką łapę swojego ojca oraz czułe łapy matki, opatrujące każdą ranę, wiecznie poniżany i gnębiony, w wieku 2 lat podjął decyzję o podróży w daleki świat. Odnajdywał wiele tak zwanych ''samotników'' (wilków włóczących się po świecie), jednak jego celem od zawsze było znalezienie nowego miejsca do egzystencji. Watahę odnalazł poprzez dziwny poblask rozchodzący się pomiędzy drzewami. Obserwował jak kolejne wilki wychodzą z portalu, a gdy ujrzał ich liczbę, zrozumiał, że musi być to jakaś wataha. Szybko postanowił poprosić o przyjęcie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw po sobie ślad!