Imię: Crow's Cry (można mówić Crow lub Cry / czyt. krows kraj / ang. Wroni Krzyk)
Płeć: Samiec
Wiek: 3 lata
Hierarchia: Omega
Kierunek: Jastrząb
Stanowisko: Samiec Alfa, Generał
Typ: Skrzydlaty
Stanowisko: Samiec Alfa, Generał
Typ: Skrzydlaty
Rasa: Wilk Gwiezdny
Głos: Pierce The Veil [Vic Fuentes]
***
Głos: Pierce The Veil [Vic Fuentes]
***
Cechy charakteru: Z tym wilkiem łatwo nie porozmawiasz, i to nie dlatego, że gardzi wszystkimi dookoła i jesteś zbyt niskiej rangi, by z nim rozmawiać. Wilk ten jest osobnikiem antyspołecznym i nie lubi towarzystwa, rozmów, śmiechów i tego typu rzeczy, które dla ciebie być może są codziennością. Zamknięty w własnym świecie przemyśleń i cierpienia nie chce, by zadawano mu jakiekolwiek pytania typu ''co u ciebie?'', ''jak się miewasz?'' - nie dość, że go to stresuje, uważa to również za rzecz skrajnie bezsensowną. To również strasznie skryty basior, który ma swoje sekrety i tajemnice, których nie chce wyjawiać; nie lubi też mówić, co go boli i o czym myśli - jego zdaniem, lepiej zachować takie rzeczy dla siebie, bo każdy może taką informację wykorzystać różnie i niekoniecznie w dobrym celu. I tutaj ujawnia się kolejna cecha Cry'a, jaką jest kompletna nieufność wobec innych wilków. Zanim zacznie się komuś zwierzać, musi mu zaufać, co jest praktycznie rzecz biorąc niemożliwe, a jednak realne. Należy mieć jedynie odpowiednie podejście... lub butelkę alkoholu. Nie można go nazwać alkoholikiem, jednak tego typu trunki wyzwalają go i czuje się przy nich swobodniej. Już od najmłodszych lat Crow's Cry posiadał swoje zdanie i trzymał się go, mimo licznych protestów innych, nawet jeśli nie miał racji i potem się zawodził. Nie lubi, kiedy ktoś doradza mu nie będąc zapytanym o to. Generalnie nie lubi, kiedy wilki podchodzą do niego bez żadnego powodu, bez zapytania go, czy ma czas i czy mu nie przeszkadzają. Wymaga dużej kultury i uszanowania jego prywatności. W kontaktach z waderami nie przoduje, praktycznie w ogóle nie ma z nimi kontaktu: twierdzi, że otworzy się dopiero przed tą jedną jedyną i że to ona będzie w stanie wyleczyć jego antyspołeczną duszę... przynajmniej w minimalnym stopniu. Śmiało można określić go mianem skrajnego introwertyka, myślącego dużo na temat swojego wnętrza, przyszłości i sensu całej jego egzystencji. Choć myśli o przyszłości, nie zostawia przeszłości za sobą, lecz wlecze ją smętnie w swoim bagażu, nie chcąc się pozbyć zbędnego balastu. Jest pamiętliwy i zapamięta każdą krzywdę, która mu wyrządziłeś; każdą łzę, którą sprowokowałeś do ujrzenia światła dziennego; każdą ranę, którą zadał sobie przez ciebie. Zapamięta, uwierz. Czytając ten fragment mogłeś zauważyć, że jest masochistą, jednak nie jest tak. Nie robi sobie krzywdy bez powodu. Wiedząc, że lubi alkohol, stara się uciec od swoich problemów w nieco inny sposób, poprzez zadawanie sobie cierpienia - przynajmniej ma pewność, że nie stanie się alkoholikiem. Crow's Cry jest postacią skrajnie ponurą i pesymistyczną, jednak stara się ukrywać to pod maską, którą znasz na co dzień: wesołego, uśmiechniętego wilka, idealnego przywódcy i dobrego myśliciela. Niestety, to tylko pozory i choć wydaje ci się, że jest panem swojego życia i ma wszystko idealnie poukładane, w rzeczywistości w jego wnętrzu panuje ogromny bałagan, którego nie jest w stanie sam uprzątnąć. Możesz go często spotkać w jakiejś samotni, najczęściej będzie leżał w towarzystwie kilku kruków i myślał nad sensem swojego życia, bądź też nad tym, jak je zakończyć. W sumie nie wiadomo, jakie powody ma wilk, że zachowuje się tak, jak się zachowuje, ale prawdopodobnie po prostu już taki jest, a jego dość traumatyczna przeszłość wciąż nie daje mu spokoju i więzi, niczym w klatce. Jako alfa jest jednak bardzo stanowczym i zdecydowanym przywódcą, w sytuacjach kryzysowych słucha wilków o większym doświadczeniu. Pomimo znieczulicy, którą od niego czuć, jest bardzo wrażliwy, szczególnie, jeśli chodzi o bliskie mu wilki. Byłby w stanie zrobić wszystko dla swoich przyjaciół i rodziny: można powiedzieć, że to jedyne, co trzyma go w tym świecie.
Cechy fizyczne: Crow's Cry generalnie jest dosyć dobrze wysportowanym wilkiem. Ma idealnie wyrzeźbione ciało i mocne, długie skrzydła, mimo to ma problemy z jedną, dość istotną rzeczą, a mianowicie pływaniem. Nie idzie mu ono zbyt dobrze. Ale hej! Ma też swoje zalety: przede wszystkim, jest jednym z lepszych lotników w watasze: lata szybko i na dużych wysokościach, wówczas czuje się najlepiej i najczęściej możesz go spotkać właśnie w powietrzu. Prócz tego, potrafi on bardzo dobrze biegać: ma dobrą kondycję i jest dość szybki. Skoczność jest u niego na średnim poziomie. Najważniejsza jest dla niego walka, w której mało kto go pokona. Świetne strategie, ciało chude, a jednocześnie tak umięśnione pozwala na wykonywanie szybkich i ciężkich ataków, a także na szybkie omotanie przeciwnika dzięki dobrej strategii. Jest wilkiem, który bardzo szybko uczy się nowych ruchów, podłapuje strategię przeciwnika i wykorzystuje ją przeciwko jemu, popełnia mało błędów, ma dobrą koordynację ruchową i szybko podłapuje nowe strategie walki, starając się kilka razy zmieniać je w trakcie walki z jednym wilkiem. Potrafi też bardzo dobrze wykorzystać swoje moce. Tak, czy inaczej, w walce naprawdę mało kto jest w stanie mu dorównać.
Znak szczególny: Wilk ten niespecjalnie się czymś wyróżnia. Ma czarne, duże skrzydła, w ogóle jest cały czarny. To, co w nim niezwykłego, to przepiękne, żółte oczy.
Słaby punkt: Piękne oczy, o których wspomniano wyżej, są również bardzo zdradliwym i delikatnym punktem. Jednakże jak oczy mogą być podatne na ataki? Jeśli ktoś zadrapie go chociażby pięć centymetrów od oka, już będzie odczuwał pieczenie i ból, co dopiero, gdyby przeciwnik przejechał pazurem po powiece - ot, tak można zaatakować oko.
Boi się: Zostawić przeszłość, a jednocześnie wciąż do niej wracać. Wspominanie rodziny jest dla niego istotne, a zarazem bardzo bolesne. Prócz tego boi się, że komuś stanie się krzywda przez jego nieuwagę czy brak doświadczenia. Żyje w ciągłym stresie i wiecznie wydaje mu się, że działa pod presją.
Waga: 55 kilogramów
Wzrost: 90 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Patton i Makka, u których wychowywał się po śmierci rodziców
Pochodzenie: Ziemia, Ameryka Północna, USA, Wataha Krwawego Wzgórza
Lubi: Wszelkiego rodzaju ''mroczne'' ptactwo, typu kruki i wrony; ostre typy muzyki, takie jak metal, punk, czy rock; zwierzęta; walkę; wygrywanie; opiekę nad swoimi bliskimi; różne sporty; bieganie; swoje pasje; kiedy w jakimś miejscu panuje mroczna aura; spokój; ciszę; zimę; zmianę pór roku; lato; zmiany temperatury; ekstremalne warunki
Lubi: Wszelkiego rodzaju ''mroczne'' ptactwo, typu kruki i wrony; ostre typy muzyki, takie jak metal, punk, czy rock; zwierzęta; walkę; wygrywanie; opiekę nad swoimi bliskimi; różne sporty; bieganie; swoje pasje; kiedy w jakimś miejscu panuje mroczna aura; spokój; ciszę; zimę; zmianę pór roku; lato; zmiany temperatury; ekstremalne warunki
Nie lubi: Kiedy wilki zadają mu zbyt wiele pytań; mówić o sobie; zbyt długo trwającej suszy; monotonności; jesieni; wiosny; łagodnych stylów muzyki; przegraną; zbytniego rozlewu krwi; braku urodzaju; problemów; radości i szczęścia w nadmiernych ilościach; braku spokoju; tłumu; hałasu; krzywdy bliskich
***
Żywioł: [5/5] Mrok; Lód; Magia; Natura; Ogień
Moce: [26/26] Wilk ten posiada pięć żywiołów i 26 mocy. Pierwsze przedstawione moce należą do żywiołu Mroku i są to: umiejętność przyzwania dowolnego demona, jednak ponosi on konsekwencje przyzwania demona, gdyż nie jest w stanie kontrolować żadnego z nich; jest natomiast w stanie kontrolować umysły wilków, co składa się na jego drugą moc z tego żywiołu; kolejną zaś jest przydatna umiejętność zamiany w cień; czwartą mocą jest widzenie wszystkiego - może obrać sobie za cel dowolnego członka watahy i śledzić go, a nawet widzieć świat jego oczami - jest również powiadamiany o ewentualnych bójkach na terenie watahy, przez co może szybko zaingerować; posiadł on również umiejętność wchodzenia do czyjegoś snu i kontrolowania go. Kolejnym żywiołem wilka jest Lód, żywioł budulcowy i niszczycielski. Posiada pięć mocy z tego żywiołu: zamrażanie oponenta od środka lub od zewnątrz za pomocą oddechu, dotyku, wzroku, rozkazu słownego, bądź myśli; tworzenie wspaniałych konstrukcji z lodu, które jednak znikają po 72 godzinach; Lodowe Stado - przyzywa on białe stado magicznych lodowych jeleni, których umiejętności nie są jasno określone, ale doskonale nadają się do walki z demonami i innymi ''złymi'' istotami; wywoływanie śnieżycy, którą jest w stanie całkowicie kontrolować; Lodowy Deszcz - za pomocą tej mocy jest w stanie przyzwać na dowolny obszar deszcz sopli o różnej wielkości. Posiada on również pięć mocy należących do żywiołu Magii i są to: tworzenie światów za pomocą własnej wyobraźni, w których mogą żyć zwierzęta, wilki, etc; tworzenie wszystkiego, co tylko sobie wymarzy bez najmniejszych ograniczeń; gra na instrumentach z użyciem ulepszonej telekinezy; zamiana w kruka, który jest jego ulubionym ptakiem; niewidzialność. Kolejnym opanowanym przez niego żywiołem jest żywioł Natury i kolejne pięć mocy: rozmawianie ze zwierzętami i człowiekiem; ożywianie dowolnej istoty, poza wilkami; regeneracja - potrafi się odradzać jak Wampiry Wyższe, nawet z niewielkiej plamy krwi; Leśne Szepty - jest on w stałej łączności z lasem i jeśli nawiąże kontakt fizyczny z jednym drzewem, może przesłać dowolną wiadomość do pozostałych jednostek, wchodzących w skład leśnego ekosystemu - zarówno do roślin, jak i zwierząt, oraz innych organizmów; Kula Energii - nawiązując kontakt fizyczny z drzewem, jest w stanie pobrać drzemiącą w nim energię, po czym stworzyć z niej kulę materii w kolorze jasnozielonym i wystrzelić w stronę przeciwnika. Ostatnim żywiołem Crow's Cry'a jest Ogień. Moce związane z tym żywiołem to podpalanie oponenta od środka lub od zewnątrz za pomocą oddechu, dotyku, wzroku, rozkazu słownego, bądź myśli; całkowita odporność na ogień; Piekielna Pieśń - śpiewając, a właściwie nucąc pewną melodię, jest on w stanie przywołać ognistą istotę, o której niewiele wiadomo, ale jest to jego przyjaciel z innego świata; Ognista Obręcz - cała moc polega na tym, że Cry rozpędza się i zaczyna koziołkować, z każdym kolejnym momentem coraz bardziej płonąć, aż ostatecznie płonie cały i zmienia się w obręcz, która podpada wszystko na swojej drodze i jest niewyobrażalnie szybka; potrafi również kontrolować ogień. Poza wszystkimi wymienionymi mocami, posiada też telepatię.
Partner/ka: Crow's Cry od początku swego życia wiedział, kto jest jego przeznaczeniem. Póki co jednak musi ukrywać poznaną przez siebie prawdę, dopóki nie nawiąże bezpośredniego kontaktu z ową waderą. Zimny i zamknięty na inne. Nie odpowiada na wszelkiego rodzaju zaloty, gdyż uważa, że wilczycom, chcącym go zdobyć, chodzi jedynie o stanowisko, hierarchię, bądź o jego wygląd. Czeka na tą jedną i sam ma zamiar ją znaleźć. Nie chce, aby to ona znalazła jego i tego się trzyma. Czy to się zmieni? Czas pokaże.
Rodzice: Max i Diesel [nie żyją]
Potomstwo: Chciałby dorobić się szczeniąt.
Inna rodzina: Wszyscy nie żyją.
***
***
Data dołączenia: 23 lipiec 2016
Data urodzenia: 23 lipiec
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 4.000.000
★★★★★★★★★★★
Data urodzenia: 23 lipiec
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 4.000.000
★★★★★★★★★★★
Zdobyte osiągnięcia: Brak
Poziom: 30
PD: | Ogólnie: 3000 | Wykorzystano: 3000 | Zostało: 0 |
Umiejętności: | Walka: 750 | Instynkt: 750 | Umysł: 750 | Polowanie: 750 |
Jaskinia: numer 3
Ekwipunek: Brak
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Urodził się w tej watasze, w rodzinie Alf, u boku swych rodziców i dobrych krewnych. Jego rodzina była całkiem duża, choć wciąż niewielka. Będąc małym szczenięciem, przeżył wielką tragedię, jaką było zginięcie całej rodziny na wojnie. Ponieważ jego wujek był dowódcą, przejął dowodzenie nad watahą i poprowadził ją do zwycięstwa. Dorastał pod czujnym okiem Pary Beta, Patton'a i Makki aby wkrótce wyrosnąć na dobrego Alfę i wspaniałego Generała.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: KJK | e-mail: KJKwilk@gmail.com |
Ekwipunek: Brak
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Urodził się w tej watasze, w rodzinie Alf, u boku swych rodziców i dobrych krewnych. Jego rodzina była całkiem duża, choć wciąż niewielka. Będąc małym szczenięciem, przeżył wielką tragedię, jaką było zginięcie całej rodziny na wojnie. Ponieważ jego wujek był dowódcą, przejął dowodzenie nad watahą i poprowadził ją do zwycięstwa. Dorastał pod czujnym okiem Pary Beta, Patton'a i Makki aby wkrótce wyrosnąć na dobrego Alfę i wspaniałego Generała.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: KJK | e-mail: KJKwilk@gmail.com |
Ostatnia aktualizacja: 11.02.2017
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw po sobie ślad!