poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Od Witchity - C.D. opowiadania Vanessy ''Nowe znajomości?''

-A co chcesz o mnie wiedzieć ? - zapytałam siadając 
-W sumie ... jakie masz stanowisko , coś o twojej historii , jaką masz hierarchie , czy masz partnera , jaki masz żywioł . - Wymieniała wadera . 
-No dobrze ... to od początku . Jestem Tropicielką z resztą tak jak moja matka . Kiedyś chciałam zostać nauczycielką muzyki ale coś nie wyszło . Co do żywiołu to mam dwa ... lód i muzykę . 
-Ok ... a historia ?
-Nie mam co opowiadać . 
-Czyli ?
-Urodziłam się tu . Partnera jak na razie nie znalazłam i nie wiem czy znajdę ... nie spieszy mi się do tego . No to chyba wszystko .
-A hierarchia ? 
-Czy ma to jakieś znaczenie ...
-W sumie ... chciałam wiedzieć . Wybacz jeżeli to trudny temat . 
-Nie . W żadnym razie nie jest to trudny temat . Jeżeli chcesz to ci powiem .
-No ... zamieniam się w słuch . 
-Jestem młodą Gammą . - Odpowiedziałam wbijając wzrok w ziemię . 

<Vanessa ? Sorry , ze tak krótko ale nie miałem pomysłu >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!