niedziela, 24 sierpnia 2014

Od Moon'a - C.D. opowiadania Vanessy ''Nowe znajomości?''

Wadera wydawała się sympatyczna. Szukałem nowych przyjaźni, więc byłem otwarty na każdą szansę znajomości.
 - Moon. - Odpowiedziałem. - Masz piękny kolor sierści. Jeszcze takiego nie widziałem.
 - Dziękuję. Twoja... - Rzekła.
 - Nic nie mów, wiem jak wyglądam. Jestem zmęczony po długiej podróży, a sierść mam bardzo podatną na kurz i brud, dlatego wygląda jak wygląda.
 - Jestem tutaj nowa, a ty? - Spytała, zmieniając temat.
 - Ja również. Poznałaś tu już kogoś?
 - Tak, kilka wilków. A ty?
 - Poza tobą jeszcze jedną wilczycę, Witchitę. - Rzekłem.
 - Też ją poznałam. - Uśmiechnęła się.
 - Serio? Zbieg okoliczności. - Odwzajemniłem uśmiech. 
 - Mówiłeś coś o długiej podróży, nie? Skąd jesteś?
 - Stąd. Ale podróżowanie po preriach jest na prawdę męczący. A picia wody z kaktusów nawet nie skomentuję. A ty skąd jesteś, Vanessa?

< Vanessa? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!