środa, 27 sierpnia 2014

Nowa wilczyca - AMI


  • Ami



Imię: Ami, pełne imię Amoret, ale nigdy go nie używa
Płeć: Samica
Wiek: 2 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Nauczycielka mocy
Cechy charakteru: Jest miła, ciekawska, wszystko chce wiedzieć, wszędzie jej pełno, dobrze uczy, odpowiedzialna
Cechy fizyczne: Jest szybka, gibka i zwinna, całkiem dobrze lata, niska i szczupła
Znak szczególny: Kremowo-biało-różowa sierść, dominuje kremowy
Słaby punkt: Gardło
Boi się: Piorunów
Waga: 30 kilogramów
Wzrost: 60 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Eve, Pew, Percy, Peeta, Link, Pearl, White Magic
Rasa: Wilk Europejski
Żywioł: Światło
Moce: [7/15] Zamiana w konia, zamiana w ptaka, zamiana w kota, telepatia, regeneracja, oświetlanie drogi, super światło
Partner/ka: Czuje coś do Zuko
Rodzice: Brak
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
Kraj pochodzenia: Hawaje
Lubi: Wodę, ciemność, towarzystwo
Nie lubi: Samotności i poważnych wilków
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Urodziłam się na Hawajach. Było tam bardzo ciepło, więc często [nawet całymi dniami] pluskałam się w wodzie. Pewnego dnia podpłynął do mnie jeden z mniejszych rekinów i trochę się go przestraszyłam. Pacnęłam go łapą, a on okazał się być samicą. Gadaliśmy i powoli się zaprzyjaźnialiśmy. Codziennie przypływała, lecz pewnego dnia nie przypłynęła. Dzień w dzień przychodziłam nad wodę i czekałam. Dni zamieniały się w miesiące, miesiące w lata... Aż w końcu wskoczyłam na jakiś statek w pogoni za przygodą. Wiózł on turystów. Udawałam psa i udało się! Ludzie uwierzyli w moje psie ja i w ten sposób dotarłam do Ameryki. Po podróży przechadzałam się po nieznanych mi terenach. Spotkałam Gustawa, a on zaprosił mnie tu i zostałam.
Inne zdjęcia: Jako koń | Jako ptak | Jako kot
Właściciel: sonia
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!