niedziela, 24 sierpnia 2014

Od Moon'a - C.D. opowiadania Witchity ''Jak tu dotarłem?''

Uśmiechnąłem się lekko i położyłem jej łapę na ramieniu.
 - Znajdziesz swoją miłość, bo masz dwie zalety. Masz wspaniały charakter i... jesteś piękna. - Powiedziałem, a kiedy zdałem sobie w tego sprawę, chrząknąłem lekko i spuściłem wzrok. Na szczęście doszliśmy do jaskini alf, więc upiekła mi się ta rozmowa. Witchita weszła do środka.
 - Gustawie? - Spytała.
 - O, Witchita! Miło cię widzieć. - Odparł głos. Był donośny i pełen powagi.
 - Mam pewną sprawę...
 - Zamieniam się w słuch.
 - Przyprowadziłam wilka, który jest zainteresowany naszą watahą.
 - No to chodźmy go poznać. - Rzekł. Najpierw z jaskini wyszła Witch, a za nią wysoki, umięśniony wilk. Pod oczami miał blizny, a jego oczy spoglądały na mnie z powagą. Twarz miał kamienną, ale zdawałem sobie sprawę, że do czasu.
Szturchnąłem Witchitę w bark.
 - Co mam mówić? - Wyszeptałem.

< Witchita, pomóż! >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!