środa, 27 sierpnia 2014

Od Diesel'a - C.D. opowiadania Claire ''Same wadery!''

Zmrużyłem oczy, przyspieszyłem kroku, a już po chwili biegłem w stronę światła. Dziewczyny były tuż obok mnie, jednak przed światłem się zatrzymały.
 - Diesel, ty pierwszy. - Rzekła Star. 
 - Ok. - Mruknąłem obojętnie i wparowałem do środka. - Boska Matyldo, dziewczyny, zapraszam, bogactwo! - Zawołałem. Pierwsza weszła Claire. Jej oczom ukazały się cztery skrzynie ze skarbami i mnóstwo kamieni szlachetnych w ścianach. Za nią wkroczyła Star.
 - Wow! - Zawołała.
 - Diesel?! Star?! - Usłyszeliśmy wołanie.
 - Ojciec. - Szepnąłem do siostry. Claire siedziała cicho.
Wreszcie pokazała nam się jego sylwetka.
 - Tu was mam. Dość tej eksploracji jak na jeden dzień. - Powiedział. Wziął w pysk najpierw Star, i posadził na grzbiecie, to samo zrobił ze mną i z Claire.
 - Moja droga panno, Laeti się o ciebie zamartwia. - Rzekł, po czym szepnął do mnie. - Byłem pewien, że w końcu natraficie na to miejsce.

< Claire, jak chcesz, to kontynuuj. Co ty na to, żeby wybrać się tam kiedyś z powrotem i ograbić jaskinię z kosztowności? :P >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!