wtorek, 26 sierpnia 2014

Nowy [stary] wilk - TSUME


  • Tsume


Imię: Tsume
Płeć: Samiec
Wiek: 3 lata
Stanowisko: Wojownik
Cechy charakteru:  Jest bardzo miły, troskliwy i hojny, uwielbia nucić piosenki. 
Cechy fizyczne: Jest dość szybki
Znak szczególny: Jest szary ze ślicznymi złoto-bursztynowymi oczami. Ma bliznę na klatce piersiowej.
Słaby punkt: Policzki
Boi się: Wiecznej ciszy
Waga: 75 kilogramów
Wzrost: 90 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Wszyscy, cała wataha, cały zespół, a nawet towarzysze!
Rasa: Mieszaniec
Żywioł: Muzyka
Moce: [3/15] Telepatia, zabójczy śpiew, uleczający śpiew
Partner/ka: Toboe
Rodzice: Brak
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
Kraj pochodzenia: Afryka
Lubi: Samotne lub wspólne latanie, sztuczki, randki
Nie lubi: Samolubstwa, znęcania się nad szczeniakami i ludzi
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Urodziłem się w Afryce koło ludzi, zebr, lwów i strusi. Dlatego jestem taki wytrzymały. Otóż w Afryce tylko jak lwy polują to rozlegają się jakieś ciekawsze dźwięki. Uznałem, że będę wędrował i wskoczyłem do jakiejś ciężarówki. Akurat była z mięsem, więc najadłem się i mogłem jechać w nieznane. Gdy stała na parkingu, uciekłem i powędrowałem do Ameryki. Znalazłem się na obcych terenach, gdzie alfa Gustaw mnie zaczepił, ale to już inna historia. No i zaprosił mnie do tego zespołu i tej watahy. Przyjąłem zaproszenie. Potem odszedłem, spragniony przygód. Zostawiłem tutaj partnerkę, ale postanowiłem wrócić. Mam nadzieję, że mi wybaczy.
Inne zdjęcia: Brak
Właścicielsonia
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!