niedziela, 24 sierpnia 2014

Nowy wilk - PEETA

  • Peeta


Imię: Peeta [czyt. Pita]
Płeć: Samiec
Wiek: 2 lata
Hierarchia: Gamma
Stanowisko: Wyrzutek, ale z czasem coś sobie wybierze, nie żeby był jakimś leniem
Cechy charakteru: No cóż... Peeta należy do wilków pracowitych, niestety przez jego roztargnienie wiele rzeczy mu się nie udaje. Należy do wilków obowiązkowych i rzetelnych. Wilk jest bardzo skromną istotą - nie lubi się chwalić i w każdej sytuacji próbuje odwdzięczyć się dobrym słowem innemu wilkowi. Cechuje się niebywałą uprzejmością, nawet wobec wilków, które są dla niego niemiłe, można wręcz pomyśleć, że to wyrafinowany i dobrze wychowany basior. Jeśli chodzi o jego inteligencję, to znajdzie się kilka innych mądrzejszych wilków, ale nadrabia to świetną błyskotliwością. Towarzystwo innych wilków mu nie przeszkadza, ale nie mówi za dużo, to nie tak, jest małomówny, stara się być delikatny - nie chce obrazić niechcący wilka, bo często mu się zdarza to przez jego szczerość, ale jeśli kogoś pozna, staje się wielką gadułą.
Cechy fizyczne: Nie jest jakimś wielkim sportowcem, ale nadrabia tą dużo siłą, czego po nim nie widać i wspaniałym wzrokiem. Wie do czego służy miecz i łuk. Szybki jest na krótkie dystanse. Podsumowując... Nie jest tak źle.
Znak szczególny: Może piwne oczy przechodzące w bardzo łagodny odcień brązowego. Końcówka ogona jest biała - zasługa genów jego matki. Jak na wilka ma dosyć duże uszy.
Słaby punkt: Krtań, a dokładniej gardło + kark
Boi się: Braku akceptacji
Waga: 50 kilogramów
Wzrost: 77 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Laeti, Selene, White Magic
Rasa: Mieszaniec
Żywioł: Woda, Lód
Moce: [8/15] Telepatia. Przywołanie sługi samego Posejdona. Wodna fala. Zmiana w ciecz. Wodna kula. Zamrażający oddech. Potrafi zamrażać wzrokiem. Zimne ciało - przez to cały czas jej zimny w dotyku. 
Partner/ka: To zależy od wadery, czy się jej spodoba... Sam nie miałby nic przeciwko :3
Rodzice: Etan i Whitney [odeszli]
Potomstwo: Jak na razie... Nie, jednak jeśli partnerka bardzo będzie chciała... To zmieni zdanie. 
Inna rodzina: Laeti i Selene - siostry, Hill i Karo - szwagrowie, Megan i Claire - siostrzenice
Kraj pochodzenia: Pensylwania, Wataha Odrodzenia
Lubi: Swoje moce, zimne noce, deszcz, uczyć się nowych rzeczy
Nie lubi: Lenistwa
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Urodziłem się w Watasze Odrodzenia. Kiedy miałem pięć miesięcy, do mojej watahy przybył wujek, Vane, co niezmiernie zdziwiło moją mamę oraz tatę. Wkrótce dowiedziałem się, że w Ameryce, a dokładnie w pewnej watasze, którą zwano Wataha Krwawego Wzgórza, miałem dwie siostry, Laeti i Selene. Bardzo chciałem je poznać. Kiedy miałem rok, miałem zamiar opuścić watahę, na co nie pozwolił mi mój ojciec, gdyż byłem jego jedynym następcą. Zaczynałem tracić nadzieję, aż pewnego dnia odnalazła się moja kuzynka, Delita, córka Vane. Po dłuższych negocjacjach, rodzice uznali, że Delita zostanie w przyszłości Alfą, a ja mogłem spokojnie udać się do moich sióstr. W wieku dwóch lat, opuściłem rodzinną watahę. Rodzice pożegnali mnie bardzo ciepło, jak reszta rodziny. W końcu byłem ostatnim dzieckiem mojej matki, która nie mogła ich mieć więcej. Po przebyciu oceanu i terenów USA, odnalazłem ową watahę. Tutaj poznałem moje siostry. Okazało się, że Laeti założyła tu rodzinę i miała partnera o imieniu Karo oraz dwie córki, Megan i Claire, zaś moja droga Selene połączyła się w parę z basiorem o wdzięcznym imieniu, Hill. Może sam tu założę rodzinę, ale jedno jest pewne, zostanę tu na stałe. Oto moja historia, może nieprawdopodobna, ale prawdziwa...
Inne zdjęcia: A po co komu? ;p
Właściciel: Karoluna
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!