poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Od Witchity - C.D. opowiadania Moon'a ''Jak tu dotarłem?''

-No więc ... jak się nazywasz ? - Zapytał Gustaw . 
-Moo ... Moon . - Wydukał wilk . 
*-Nie denerwuj się . Powiedz mu , ze chcesz dołączyć * - Wysłałam telepatyczna wiadomość do przyszłego członka watahy . 
-Chciałem dołączyć do tej watahy . 
-Domyślam się - Powiedział samiec alfa uśmiechając się - ale dlaczego ? 
*-Co mam powiedzieć ? * - Dostałam kolejną telepatyczną wiadomość . 
*-Powiedz to co mi * - Odparłam .
-Ponieważ życie samotnika jest nudne ... chciałbym znaleźć gdzieś swoje miejsce . 
-No dobrze ... wybierałeś już jaskinię ? 
-Nie . Zostałem przyprowadzony tutaj . 
-Rozumiem ... witaj w stadzie . Po kilku dniach przyjdź do mnie . Opowiesz mi wtedy swoja historię . 
-Muszę ? 
-Wiesz ... chcę znać każdego wilka ... . Może tylko z historii ale dzięki niej będę wiedział na czym stoję i z jakich wilków składa się wataha . Witchita ... - Gustaw zwrócił się do mnie .
-Słucham ? 
-Pokażesz nowemu jaskinie ? Wybierze sobie którąś z wolnych . 
-Dobrze . 
Gdy tylko odeszliśmy od jaskini alf Moon oparł się o drzewo i westchnął ciężko . 
-Było aż tak źle ? 
-Mało nie zszedłem na zawał ! Już wiem dlaczego on jest przywódcą . 
-Wszyscy czujemy do niego respekt . Dobra gdzie chcesz mieszkać ? 
-To znaczy ? 
-Na polanie , nad rzeką , jeziorem albo morzem . Możesz też w lesie albo na pustyni . jest też jeszcze jedna na bagnach ... gdzie chcesz ? 

<Moon wybierzesz coś dla siebie ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!