poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Od Toxy - C.D. opowiadania Ivan'a ''Nowy wilk''

Ten wilk mi kogoś przypominał... Nie był to on, ale wyglądali podobnie. Ruchy niemalże takie same, podobna barwa sierści i oczu... Postanowiłam iść za nim, ale przy okazji załatwić też parę spraw - polowania, odkopywanie skrytek i pułapek... Trochę tego było. W końcu postanowiłam się ujawnić. No a potem... Trzeba było się przedstawić.
 - ...Toxy. - Dokończyłam swoją wypowiedź.
 - Więc, Toxy, długo tutaj jesteś? - Spytał Ivan.
 - Kiedy miałam dwa lata, dołączyłam tutaj, więc od siedmiu lat. - Powiedziałam.
 - Ach, więc pewnie znasz to miejsce jak własną kieszeń...
 - Tak. Mieszkam cały czas w tej samej jaskini, wśród Toxycznych Bagien. Zdążyłam się tam nieźle rozbudować. Wokół tego terenu mam mnóstwo pułapek na zwierzynę, wypróbowane miejsca gdzie warto polować i takie tam...
 - Może pokażesz mi swoje ''mieszkanie''?
 - Skoro chcesz. - Rzekłam.
Prowadziłam go do domu w ciszy. W końcu jednak odezwał się.

< Ivan? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!