piątek, 29 sierpnia 2014

Od Lucius'a - Jak tu dotarłem?

Miałem już 10 wizje w moim życiu. A widziałem duchy, demony i wszystko co złe. Poszedłem na moje ulubione wzgórze i rozmyślałem. 
- *Czy to na prawdę było w realnym życiu? Czy jestem wybrańcem?*  
Gdy nagle mój spokój i moje rozmyślanie przerwały dziwne dźwięki jakby wycie wilka... Przemieniłem się w konia i pobiegłem ile sił w nogach w stronę tamtego miejsca. Wtedy spotkałem Gustawa. Wilka. 
- Skąd te dźwięki? - Spytałem nerwowo.
- Jakie dźwięki? Ja nic nie słyszę... - Odparł.
- Ech, czy tylko ja coś słyszę? - Zapytałem.
- Albo masz coś z głową, albo masz niezwykłe zdolności... - Rzekł cicho. - Może chciałbyś dołączyć do mojej watahy?
- No pewnie. - Uśmiechnąłem się szeroko.
 - Gdy już porozmawialiśmy, szukaliśmy dla mnie odpowiedniej jaskini. Były czarne, różowe, a nawet białe białe. Nagle zobaczyłem tą jedyną w swoim rodzaju. Tą z reliktem.
- *Ta jest dla mnie!* - Pomyślałem.
- Gustaw, wybieram tą z reliktem. - Uśmiechnąłem się.
- Jakim reliktem? - Zapytał zdziwiony.
- *Wiedziałem, że nie zrozumie..* - Pomyślałem, nie spodziewając się, że Gustaw czyta wszystkie moje myśli.
- Jutro opowiesz mi więcej o tym relikcie. Może wówczas zrozumiem. - Rzekł.
Później poznałem resztę stada. Najbardziej polubiłem Monster, Link'a, Pew'a, Eve, White Magic, Pearl i Crazy'ego. Jeszcze później miałem wizje, ale tylko z demonami... W sumie nawet dobrze mi się tu żyje, lecz nie wiem czy zostając tu nie popełnię jakiegoś błędu w swoim dziwnym życiu. Ale co tam! Czas zamieszkać w jakimś cywilizowanym miejscu, a nie stać na deszczu i medytować. Najwięcej czasu spędzam w samotności, w pobliżu Pustkowia Rozmyśleń i w Lesie Czarnego Rumaka. W lesie można mnie rozpoznać przez tą wkurzającą aurę, dzięki której niektórzy się duszą. Ale tam! W końcu jestem jakimś wybrańcem, czy coś... Nie ważne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!