wtorek, 26 sierpnia 2014

Nowy wilk - CRAZY

  • Crazy


Imię: Crazy [czyt. Krejzi, ang. Szalony]
Płeć: Samiec
Wiek: 2 lata
Stanowisko: Doradca ypsilonów
Cechy charakteru: Jest szalony, nierozważny, wiecznie młody, odważny, nieuważny, zabawny, lekko romantyczny, miły
Cechy fizyczne: Bardzo szybki, ale przy tym niezbyt uważny...
Znak szczególny: Kilka kolczyków i czerwona grzywka z małym warkoczykiem
Słaby punkt: Uszy
Boi się: Końca świata i ciszy
Waga: 45 kilogramów
Wzrost: 90 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: White Magic, Link, Eve, Pew, Peeta, Sleepy i Pearl
Rasa: Mieszaniec
Żywioł: Muzyka, Ogień i Tęcza
Moce: [5/15] Telepatia, wytwarzanie tęczy, plucie ogniem, zabójczy śpiew, zamiana w węża
Partner/ka: Witchita
Rodzice: Brak
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Karo - szwagier, Ayato - teść, Kaira - teściowa, Megan i Claire - siostrzenice
Kraj pochodzenia: Amazonia
Lubi: Pływać, demolować
Nie lubi: Spokoju, powagi, ciszy
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Jestem normalnym wilkiem. No... Prawie normalnym. Wychowałem się w Amazonii. Moją zastępczą mamą była lamparcica, bo ponoć się kiedyś zgubiłem, ale tego nie pamiętam, no i ona mnie przygarnęła. Kiedy dorosłem, wędrowałem przez lasy i spotkałem Gustawa. Pierwszy wilk, którego spotkałem od dawna... Spytałem się go, czy jest gdzieś jakaś wataha, a on pokazał mi swoją. Postanowiłem tutaj zostać. Niedługo potem spotkałem Witchitę i zakochałem się od pierwszego wejrzenia. W końcu zostaliśmy parą.
Inne zdjęcia: Portret | Jako wąż
Właścicielsonia
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!