sobota, 30 sierpnia 2014

Od Megan - C.D. opowiadania Star ''Witaj świecie''

Pobawiłyśmy się trochę nad brzegiem . Oczywiście nie obeszło się bez małej wpadki . Gdy goniłam Star potknęłam się i wylądowałam w zimnym strumieniu . Zaczęłyśmy się śmiać . Po chwili Star wylądowała obok mnie . Nie była do końca zachwycona sytuacją ale odwdzięczyła mi się wywracając mnie . Gdy już wyszłyśmy z rzeczki położyłyśmy się na słońcu żeby szybciej wyschnąć . 
-Megan ... dlaczego jesteś taka nieśmiała ? 
-Wiesz sama nie wiem . 
-Nie potrafisz się przełamać ? 
-To jest silniejsze ode mnie . Już się boje co będzie gdy w kimś się zakocham . 
-Ale ... 
-Taki jest mój charakter ... wiem , że przez to będzie mi później ciężko . 
-Co rozumiesz przez ciężko ? 
-Jako szczeniak powinnam znaleźć sobie jakąś grupkę przyjaciół . 
-Przesadzasz ...
-Może . A słyszałaś , że urodziły się nowe szczeniaki ? 

< Star ? Sorry , ze dopiero teraz odp. ale nie miałem pomysłu >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!