niedziela, 24 sierpnia 2014

Od Witchity - C.D. opowiadania Vanessy ''Nowe znajomości?''

 - Hej ... mam na imię Witchita .- Powiedziałam wyciągając łapę w kierunku wadery . Ta bez wahania ją uścisnęła .- Jesteś tu nowa ?
-Tak ... dołączyłam niedawno . 
-Wiec jak podoba ci się wataha ? 
-Nie widziałam jej całej ale wydaje się spora . 
-Bo jest ... ja mieszkam przy wschodniej granicy i jest to kawałek stąd .
-A co tutaj robisz ? 
-Byłam u brata ... chciałam go odwiedzić . 
-Aha .. a znasz może jakieś fajne miejsca ? 
-Zależy jakie widziałaś .
-Byłam nad rzeką , Wodnym Sercem i na Ptasim polu . 
-Mogę polecić ci Plażę Dnia i Nocy , Lodowe Jezioro , Wiecznie Zimowy Szczyt i Polarne Wodospady .
-Wiesz jak dojść w każde z tych miejsc ?
-Z Lodowym Jeziorem mogę mieć problem ale zawsze można się kogoś dopytać . 
-Aha ... 
-To jak ? Zaprowadzić cię gdzieś ? 

< Vanessa ? Może mała wycieczka po terenach ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!