niedziela, 31 sierpnia 2014

Od Sereny - C.D. opowiadań Peety ''Jedno spojrzenie'' i Moon'a ''Jej uśmiech...''

-Miło poznać. - powiedziałam 
- Mi, mi też. - odpowiedział 
- Wujku! Chce mi się spać! - powiedziała jedna z szczeniąt. 
- To ja nie zatrzymuje. - powiedziałam 
- Doobrze. - odpowiedział zakłopotany samiec i odszedł. 
Szłam dalej i zauważyłam kolejnego samca zaszłam go od tyłu i powiedziałam. 
- A kto tu się chowa? - spytałam, samiec samiec odsunął i upadł na plecy stanęłam nad nim. 
-Moon, a ty Serena, prawda? 
- Skąd wiesz? - spytałam zaskoczona 
- Widziałem jak rozmawiasz z Peetą. Usłyszałem jak się przedstawiasz. 
- Aha. Długo tutaj jesteś? 
- Nie. Powiedz oprowadzał cie ktoś? 
- Szukam kogoś kto byłby w stanie. - odpowiedziałam 
- Jestem chętny! - powiedział szybko Moon i uśmiechną się. - Co ty na to? 
- Oczywiście jak masz czas... - powiedziałam 
- Jasne że mam czas! 
- To gdzie najpierw? 

< Moon czekam :* >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!