wtorek, 26 sierpnia 2014

Od Nasari - C.D. opowiadania Dawn Flame'a ''Noce nieprzespane''

-Skoro już wspomniałeś o Darknessie ... jak dawno temu odzyskał kontrolę nad sobą ? 
-Ok ... miesiąca . nie pamiętam ! 
-Przyjmijmy , że jest to miesiąc ... wtedy byłeś gotowy go zabić . 
-Co ? 
-Nie udawaj głupka ! Spisałeś go na straty ... był dla ciebie zagrożeniem i byłeś gotowy go zabić ! 
-Broniłem Dusk S- Nie dałam mu dokończyć .
-Spójrz na siebie ... powoli popadasz w obsesję na jej punkcie ! Wszędzie widzisz jej intrygi albo jakieś spiski , tracisz własne życie ... i wilki którym na tobie zależy . 
-Są takie wilki ... - Powiedział ze zwątpieniem w głosie . 
Łzy napłynęły mi do oczu ... on nic nie widział . Był zaślepiony swoją siostrzyczką . Chyba tylko jej śmierć pomogła by mu wyjść z tej obsesji . 
-Jednym z takich wilków jest ten którego od siebie odsunąłeś . 
-O co ci chodzi ? 
-Darknessowi na tobie zależy bo jesteś jego bratem . On przynajmniej wie jak walczyć z Dusk a ty ? Powstrzymywałeś ją kiedykolwiek ?! Pokonałeś ją ?! -Wilk nie odpowiedział ... - Drugim takim wilkiem jestem ja . Dla mnie też jesteś ważny . 
-Zrozum , że ... 
-Nie ... mam dosyć ... nie mów nic więcej i nie przychodź do mnie trenować . Nie wpadnę w twoje błędne koło .
Odwróciłam się i zaczęłam odchodzić w drugą stronę ... po chwili chód przemienił się w trucht a następnie w bieg . Chciałam jak najszybciej opuścić tamto miejsce . 

< Dawn Flame ? Co dalej ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!