niedziela, 24 sierpnia 2014

Od Witchity - C.D. opowiadania Moon'a ''Jak tu dotarłem?''

Zaskoczyły mnie " odwiedziny " nieznajomego . Jeszcze nigdy nikt nie wszedł mi do jaskini ... nikt kogo nie znałam . 
-Jestem Witchita ...dla przyjaciół Witch . I tak należę do jednej watahy . 
-A gdzie ona jest ? - Zapytał z lekkim sarkazmem . Było to pytanie retoryczne ale i tak odpowiedziałam .
-Znajdujesz się na jej terenach a dokładniej przy wschodniej granicy . 
-Aha ... a cy mogła byś ...
-Zaprowadzić cię do Alfy ? 
-Tak ! Oczywiście jeżeli chcesz . 
-Wiesz ... skoro już wszedłeś mi do jaskini i trochę się poznaliśmy to czemu by nie . 
Ruszyliśmy w kierunku Kanionu w którym Alfy miały swoja jaskinię . Bardzo polubiłam tego nowego ... był naprawdę fajny . 
-Witch ... o ile mogę się tak do ciebie zwracać . 
-Jasne , że możesz . 
-Mówiłaś , że Witch tylko dla przyjaciół ...
-Tak . A ciebie naprawdę polubiłam . - Mówiąc to uśmiechnęłam się - Chciałeś o coś zapytać ? 
-Tak ? 
-Kogo jest tutaj więcej ... wader czy basiorów ? 
-Wiesz ... ty masz szczęście . Basiorów jest mniej ... i mamy sporo " wolnych " wader wiec na pewno znajdziesz tu swoją drugą połówkę . 
-A ty znalazłaś już kogoś ? 
-Nie ... i szczerze ci powiem , że powoli zaczynam tracić nadzieję . 
-Nadzieję na co ? 
-Na miłość ... 
Po tej krótkiej rozmowie prawie doszliśmy do jaskini Alf .

<Moon ? Co dalej ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!